Sammensætning (chinchilla) {{forumTopicSubject}}
Here it goes:
Min ældste hun mistede sin burpartner for en tre måneders tid siden. Hun blev straks utrolig deprimeret og spiste ikke og var slet ikke sig selv. Jeg gjorde derfor mit ypperste for at finde en ny burpartner til hende. I min søgen fandt jeg den smukkeste lille pige, som oven i købet lignede den tidligere afdøde chinchilla. Jeg fik den lille ny hjem og placerede hende i sit nye bur som jeg havde placeret overfor det bur den ældre hun sad i. Det er nu omrking to måneder siden jeg hentede den lille pige hjem og de to går desværre stadig i hver sit bur. Jeg startede stille ud med at tage den lille ud i et rum, hvor hun stadig sad i sit bur. Jeg tog den ældre hun ud og løbe i samme rum. De to kunne på den måde hilse på hinanden uden at kunne komme i slagsmål. Sådan fortsatte jeg stille og roligt. Begyndte skiftevis at placere dem i et transportbur og sætte dem i hver af deres bure. Jeg har også forsøgt at have dem på løbetur sammen. Dette går dog så frygteligt, at jeg ikke ved om jeg tør fortsætte. Hver gang jeg lukker dem ud sammen går den ældste lige i kødet på den lille - helt umotiveret. Hun giver jeg ikke engang tid til at iagttage den lille, hun ryger direkte på, så pelstotter flyver alle vegne. Jeg er virkelig en ejer i frustration. Jeg ønsker så inderligt, at de to skal have glæde af hinanden, men som det ser ud nu kommer det desværre ikke til at ske. Har I nogen råd? En form for "sidste udvej metode"? Jeg er så frustreret ..
salard8
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Gnavere: 7 Svar: 11
Sammensætning (chinchilla)