1.085 visninger
|
Oprettet:
To nye chinchillaer {{forumTopicSubject}}
Jeg har i dag hentet mig to nye chinchilla-piger. Det er meningen, at de senere hen skal kunne gå sammen med min anden hun, som sidder alene i øjeblikket, da hendes gamle samlever gik bort for en uges tid siden. Hvordan foregår det med sammensætning af chinchillaer? Jeg ved, at det har meget at sige aldersmæssigt. Min hun, som sidder alene er omkring et år og de 2 små nye er omkring 4 måneder. De sidder i to bure, som er blevet sat tæt på og ned ad hinanden så de kan snuse til hinanden gennem tremmerne. Men vil de nogensinde komme til at enes alle 3?
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Jeg har en mor og hendes to døtre sammen, det går fint, så længe de har plads til at være væk fra hinanden.
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Gnavere: 4 Emner: 25 Svar: 132
Du kan måske sætte dem sammen i en løbegård, et sted der er nyt for dem alle, og lade dem snuse til hinanden, og så se hvordan det går, hvis det går godt, så gør det en masse gange før du sætter dem helt sammen, altså i samme bur. (det med løbegård er selvfølgelig først når de nye er faldet til)
- når det er samme køn, og det er unger og en voksen der skal sættes sammen, burde det kunne lade sig gøre
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Gnavere: 4 Emner: 25 Svar: 132
To nye chinchillaer