{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

nanna l
nanna l
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvem vil passe mine babyer?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, står i den værst tænkelige situation. Min veninde havde lovet at passe mine to små babyer (rotter) fra d. 15/7 - 31/7. Nu har hun så lige i dag meldt afbud.

Ville høre om nogle her inde kunne være interesseret i at passe mine babyer i den periode. Bur, mad osv følger selvfølgelig med. Kan godt bringe dem hvis du ikke bor for langt væk. De er begge håndtamme (den ene dog mere end den anden), og bider IKKE. De er blå med hvide aftegn (de smukkeste og sødeste rotter man kunne tænke sig). Bor i Kolding smiley

Hvis du ikke har mulighed for at have dem ved dig selv og du kan komme til kolding mindst hver anden dag, så kan vi også finde ud af noget med en nøgle.

Håber at høre fra en som kunne have mod på at passe dem imens jeg er på ferie

P.S Det er to hunner.

Venlig Hilsen Nanna, Ibi og lilleskid smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem vil passe mine babyer??
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #2   12. jul 2011 Kunne måske godt have passet dem. Men bor desværre i Silkeborg, og flytter først til Kolding d. 7/8

Håber du finder en der kan passe dem smiley

• nanna l
    nanna l Tilmeldt:
    apr 2011

#3   12. jul 2011 Buret er ikke specielt stort da de jo kun er to. Tror det måler 60 i højde, 30-40 i bredde og 60 længde.

• nanna l
    nanna l Tilmeldt:
    apr 2011

#5   12. jul 2011 Jeg kan godt bringe til stouby, men kan nok ikke have halm og træpiller med. Men lidt kan jeg da, det burde de kunne klare sig med i to uger. Kan du passe dem i hele perioden?

Kommentér på:
Hvem vil passe mine babyer??

Annonce