{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.475 visninger | Oprettet:

Hvem,Hvad,Hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg viste ikke hvad overskriften skulle være men jeg har en Masse spørgersmål smiley

Om parring :I

1. Vil Nougat og Viktor passe godt sammen?
2. Hvor mange unger får de højst ?
3. Hvor længe skal hun have dem i maven?
4. Hvor længe tar det?
5. Hvornår tror i Nougat er Parat?
6. Hvis du skulle gætte ville det blive Kønne Unger?

Bare kopier det og svar ud for Spørgersmålene smiley

P.s. Begge Kaniner har en Profil Her inde

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem,Hvad,Hvorfor?
  • #2   29. jul 2010 Altså der er mange fra min klasse der ønsker kaniner smiley

Også der os en der har masse kaniner og burer

• #3   29. jul 2010 tror du vil få nogle fine unger smiley

jeg tror faktisk at hvis de beholder morens farve og farens pels bliver det nok nogle der ca liger bambi smiley
    hans foreldre ligte nemlig nouga og viktor smiley

• #4   29. jul 2010 1. Vil Nougat og Viktor passe godt sammen? De vil vel passe fint sammen, men det ligner blandinger (i hvertfald Nougat)
    2. Hvor mange unger får de højst ? det er meget forskelligt hvor mange unger der kommer, men det jeg max har haft selv var 8
    3. Hvor længe skal hun have dem i maven? Efter parring går der 28-34 dage før hun føder
    4. Hvor længe tar det? Forstår ikke spørgsmålet
    5. Hvornår tror i Nougat er Parat? Kaniner er ofte kønsmodne når de er 4-5 mdr gamle, nogle før og nogle senere. Mange anbefaler 8 mdr - 1 år. Men jeg selv anbefaler 6 mdr smiley
    6. Hvis du skulle gætte ville det blive Kønne Unger? De vil højst sansynligt blive sort helfarvet og sort schecke (som faren), måske nogle med manke som faren, og måske nogle madagascar som moren, farverne kan desværre ikke forudses bedre, uden at vide hvad der ligger bag...

som ~ Stald Solskin ~ skriver, vil jeg nok råde til ikke at få unger, da de ikke ser ud til at blive noget der minder om ren race, og blandinger er sværere at komme af med end racerene + der er mange kaniner i DK allerede !!!

• #5   29. jul 2010 Jeg ville helt klart fraråde dig at lave unger jeg vil da også meget gerne lave unger på min han kanin med min hun kanin, men det gør jeg ikk da det er dumt at bringe flere til verden der ska være en mening med avlen, tænk over det hvorfor vil du avle? kan du komme af med dem alle? hva hvis du ikk får solgt dem alle har du så råd til dem?

• #6   29. jul 2010 Og va vil dine forældre sige til det?
    Har du spurgt dem om lov ?

• #7   29. jul 2010 Maria J: Har sprugt om lov men venter til hun er 8 Måneder

Og til det der spørgersmål i ikke forstår mener hvor længe Tar det at han skal parrer hende?

• #8   29. jul 2010 enten sætter man dem på neutralt sted, ellers ind til hannen, da hunner kan være så territoriale at de simpelhen slår hannen ihjel .
    Når hannen er faldet af hunnen et par gange, burde det være klaret (5-15 minutter måske) og så bør de skilles igen (:

Kommentér på:
Hvem,Hvad,Hvorfor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce