Det nye hjem til øjnestenen.. <3 {{forumTopicSubject}}
Hej alle gnaver-venner der ude..
Hvorfor er det svært at finde et nyt hjem ?
Nu har jeg prøvet en gang før uden held også nu igen.. men stadig ikke noget held..
jeg har været ærlig i forhold til at hun ikke sætter vinterpels(skal være inde om vinteren) og at hun er lidt bur dominant..
Har tænkt over om det måske var bedst at aflive hende.. da hun ikke har et "ordenligt" liv her hos mig.. Altså hun får alt så hun har det godt men hun mangler kærlighed og omsorg og det har jeg bare ikk tiden til længere og prøver så meget som jeg kan..
jeg snakkede med dyrehandler om hun ville have hende men hun sagde nej fordi hun har de par nøkker..
**Hvad ville i gøre ? **
Jeg går altså med dårlig samvittighed over jeg ikke får givet hende mere tid..
Håber i har nogen ideer for har virkelig ikke lyst til at aflive hende for hun står mit hjerte så nært !
og plz lad være med at komme med dumme kommentar for det er hårdt nok i forvejen..
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 30 Svar: 138
Ellers er det en mulighed at forære kaninen væk. Ved godt det kan være lidt træls, men tror ikke man skal satse på at få så mange penge for en voksen kanin.
Derudover kan det være, at du skal tage nogle flere billeder af din kanin? Har set din annonce, og der mangler måske nogle billeder, hvor man tænker: "nåårh, hvor er den sød".. Hvis du forstår hvad jeg mener? - ikke for at fornærme dig overhovedet!
Det var mine råd.
Mvh
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
De kan ende med at stå med en masse dyr, og til sidste har de ikke råd til overleve.
Jeg vil aldrig give mine dyr til sådan nogle.
Men derimod sænke prisen, da det jo handler om et godt hjem.
Jeg gav 800 kr for at få min kanin kastreret, + 400 kr for et bur til ham. Og så ca. 200 for legetøj.
Der gik 4 mdr. hvor han var til salg, og til sidst måtte jeg overveje en aflivning, da han ikke kunne få hvad han havde brug for hos mig.
MEN jeg fik ham solgt for 200 kr. med alt tilbehør.
Han kom ud til nogle jeg har kendt i mange år.
Han vil komme til at bo i et skur på 15 m2, + adgang til indhegnet have.
Jeg er bare glad for at han kom ud til nogle der kunne give ham hvad han havde brug for.
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 1 Emner: 5 Svar: 15
Tak for rådende
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Som du kan se fik jeg ikke meget, trods jeg brugte 1400 kr, og der er ikke talt mad, spåner, hø og halm med.
Men så længe de får et godt hjem, så er det det der tæller
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 1 Emner: 5 Svar: 15
nov 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Gnavere: 2 Emner: 5 Svar: 83
Men, som du selv siger, hjem før pris.
Det nye hjem til øjnestenen.. <3