1.268 visninger
|
Oprettet:
Jose og Lucky - Nu også Justy !
11. mar 2011 Følger: 5 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 74
11. mar 2011 Følger: 5 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 74
Hvordan lever jeres marsvin ? {{forumTopicSubject}}
Var bare lige lidt nysgerrig for at høre hvordan jeres marsvin lever, kan starte med mine..
De lever hver for sig, men burene står ved siden af hinanden, og det gør de fordi de ligepludselig ikke kunne gå sammen længere. De får renset ud 1-2 gange om ugen, får frisk vand, hø, piller og grene hver dag. De bliver holdt/nusset hver dag, og nogengange løber de rundt på gulvet. De har også et hus i buret, som de kan gemme sig I, og den ene kan gå ovenpå også. Om sommeren kommer de selvfølgelig udenfor, både i snor, og i bur, men de sover ikke derude om natten.
Hvad med jeres? - og hvilken form for motion får de?
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
Hannerne går alene når de ikke bruges til avl og jeg ikke lige har små han unger de kan gå med.
Hunnerne går enten ved han, eller i flokke. Medmindre de har unger så går de sammen med dem.
Mine udstillings dyr går alene pga. pelsen, og skinnyerne som jeg udstiller går enten alene eller i meget små grupper.
jul 2010
Når mine forældre skære pilehækkene ned får de masser af pilegrene, sidst på sommeren når majs markerne bugner får de hele majsplanter direkte fra marken. I vinter perioden får de mega mange foder gullerødder. Og om sommeren får de mælkebøtter og græs fra mine forældres gård.
Mine bliver ikke alle sammen nusset hver dag da jeg har omkring 40 stk. men det behøver de heller ikke da de har hinanden.
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 74
Det er godt nok mange marsvin, men de har det jo godt.
jul 2010
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 74
Hvordan lever jeres marsvin ?