{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.220 visninger | Oprettet:

Kanin tisser og skider i sofaen {{forumTopicSubject}}

Har min dejlige hun kanin karla, som lever livet som indekanin.
Hun er renlig i sit bur, hvor hun bruger sit toilet. Og på gulvet (gulvtæppet) er hun også renlig. Problemet er at hun hopper op i vores læder sofa og både tisser og skider.
Er der andre med dette problem? Kom med alle jeres ideer og erfaringer på hvordan jeg kan stoppe dette. Jeg er ihvertfald løbet tør for ideer, så hjælp hjælp hjælp!!
På forhånd tak fra en lidt frustreret kaninejer.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin tisser og skider i sofaen
  • #1   29. nov 2013 Hej Lotte smiley
    Min kanin gjorde det samme i sofaen og ens forældre bliver virkelig ikke glade når de høre hvad der nu er sket igen i sofaen! smiley
    Altså hvis du stadig vil have Karla i sofaen kan du ligge et tæppe som hun er vant til med hendes duft og lig det så tror jeg ikke hun tisser der længere lortene er lidt nemmere at fjerne smiley
    Håber jeg kunne hjælpe .

• #2   29. nov 2013 Det vil jeg helt sikkert prøve smiley for det er godt nok en belastning i længden

• #3   9. dec 2013 Kloge kloge kanin eksperter.
    Det kan da ikke passe at jeg er den eneste med dette problem ??

Er desperat ! smiley kom med alle jeres ideer eller erfaringer !
    Tak på forhånd .

• #4   9. dec 2013 Min Mio tisser også hvis han er i sengen. Og han hopper ret tit op.. Men så er jeg konsekvent og bliver ved med at sætte ham ned. Med det samme. Om jeg så skal gøre det 10 gange i træk. Til sidst bliver han træt af det, og holder op. Så kan det godt være han gør det igen dagen efter, men så er det samme procedure smiley

Kommentér på:
Kanin tisser og skider i sofaen

Annonce