847 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Hvorfor afviser folk? Hvorfor afviser folk?

Nu har det længe undret mig, og derfor laver jeg dette indlæg i håb om, at dem der gør den slags gider svare.

Hvorfor afviser folk en gnaver, hvis der kun er 1-2 billeder, selv om de få billeder er helt tydelige og viser gnaveren korrekt?

Jeg ved godt, at man blive rådet til at uploade mindst 5 billeder, når man opretter en gnaver, men der står intet i reglerne om, at dette er et krav.

Reglerne siger, at man kun må afvise, hvis disse ting ikke er overholdt:

1. Gnaveren skal være din egen.
2. Alle billeder skal være tydelige og af selve gnaveren!
3. Gnaveren må ikke oprettes som salgsannonce!
4. Gnaveren må ikke være solgt ved oprettelsen!
5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Så derfor undrer det mig, at folk afviser, når der er under 5 billeder. Det er jo ikke imod reglerne.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor afviser folk?
  • #3   22. maj 2011 Jeg afviser hvis der kun er 5 ord af tekst og et grumset billede, eller generelt hvis der kun er et billede. Det er jo trods alt et galleri smiley og man burde da have mere end et billede af sin gnaver.

• #4   22. maj 2011 Der må jeg altså give webmordk ret. Hvis ikke der er nok tekst, og billedet/erne er dårlige .

• #5   22. maj 2011 Man må gerne kun have et billede.. Hvis bileldet er tydeligt og af selve gnaveren, så er det imod reglerne at afvise det.. Hvis man ikke mner det skal ind, så kan man lade helt være med at stemme..

• #6   22. maj 2011 Jamen,tusind tak da.. Jeg har ikke et fuldt fotoalbum,da jeg ikke har haft kaninerne ret længe. Men min kanin som er købt hos Coton-Randers blev optaget med kun 2 billeder og ikke meget tekst. Så det kommer åbenbart an på,hvor dyret er købt. Mine andre kaniner blev pænt afvist,selvom der var mindst ligeså mange oplysninger på dem. Så hvis det er sådan man bliver bedømt herinde,så vil jeg hellere undlade at tilmelde mine kaniner her. De betyder meget for mig,uanset om de så ikke har et fint avler-navn eller bare er en blandingskanin...

• #7   22. maj 2011 Sådan burde det jo heller ikke være. Der står jo ikke i de generelle betingelser,at man må afvise folk bare fordi man ikke kender dem.. Eller fordi de er nye på GG.

• #8   22. maj 2011 Måske er reglerne bare formuleret for dårligt, i forhold til den aldersgruppe der overvejende sidder her inde...

Det er ihvertfald lidt spøjst, at så relativt mange bliver ved med at tro at det er min. 5 billeder for at kunne blive godkendt.

• #9   22. maj 2011 Jeg ved godt man ikke SKAL have 5 billeder.
    Men den jeg afviste idag, havde et grumset billede og 5 ord.

• #10   22. maj 2011 Det er jo ikke alle der har mulighed for at tage nogle virkelig gode billeder. Mine kaniner har det med ikke at ville sidde stille,så billederne bliver utydelige. Man kan vel ikke tvinge dem til at sidde model.. At der er mangelfulde oplysninger,kan jo skyldes at man lige har købt kaninen..

• #11   22. maj 2011 Har aldrig sagt det skulle være taget med et super HI tek kamera eller noget, vil bare gerne kunne se kaninens hoved fx. og det ikke bare ligner en gang, et eller andet grums grums.
    Og må så sige, hvis man ikke har så meget at skrive, endnu fordi man lige har fået kaninen, eller kun har dårlige billeder fordi man lige har fået den, så sker der jo intet ved at vente en uges tid, til man har mere tekst at skrive, og flere billeder smiley

• #12   22. maj 2011 kort svar det hedder et GALLERI det betyder der skal være MANGE billeder.

• #13   22. maj 2011 Det kommer der jo nok også med tiden.. Der er jo heller ikke noget ved at have 20 billeder med den samme baggrund. Man vil vel gerne forsøge at få taget så mange gode billeder af sin kanin,i forskellige situationer.. Det kan jo godt tage tid,men man har ikke lyst til at vente med at tilmelde sin kanin,da man jo bare vil vise at man er glad for den..

• #14   22. maj 2011 Solbakke, at der bare står det er en han, og den ingen stamtavle har, og et årstal, det er da slet ikke nok information smiley man burde da kende sit kæledyr lidt bedre end det smiley

• #15   22. maj 2011 Jeg er enig med WebmorDK hele vejen igennem.

• #16   22. maj 2011 Hvis man nu henter en kanin på et internat,og de ikke har nogen oplysninger på dyret,hvor skal man så finde oplysningerne ?. Så kan man jo kun skrive det man selv finder ud af om kaninen. Jeg har jo f.eks ikke fået oplyst forældrenes navne til min Lulu. Har rykket avleren for det flere gange,men har ikke fået svar..

• #18   22. maj 2011 Hobbyhamsterne: Jeg synes det samme.

• #20   22. maj 2011 Jeg er også enig med Hobbyhamsterne . Så er der heller ikke noget at diskutere . Det ville være nemmere .

• #22   22. maj 2011 Ellers må de få en person som kun tager sig af at godkende og afvise nye gnaver .

• #24   22. maj 2011 Altså jeg har 3, hvor 2 af dem er fra en dyrehandler . Og jeg har da skrevet en del .

• #26   22. maj 2011 Jeg blev da afvist første gang jeg prøvede, kan dog ikke helt huske hvorfor . Men der stod da hvorfor og så prøvede jeg da bare igen, og rettede op fejlen, der var da ingen sure miner . Altså så'n er det jo bare, når der er nogen krav .

• #27   22. maj 2011 Anne N : det er faktisk meget smart, det med en afkrydsning .

• #28   22. maj 2011 Nu er jeg selv hjælpe admin på baboom, og der tager det flere dage at komme ind med sin fotoprofil, fordi der afviser folk også hvis der kun er 2 billeder, og ingen tekst.
    Kan godt være det er forbudt at afvise på det grundlag, men som HA´ere kan man ikke bevise hvem der har stemt ud og ind.

Jeg mener det er et galleri, og derfor ønsker jeg også mere end et grumset billede, har intet imod hvis det er 4 af "de samme" hvor kaninen evt. er i løbegården.
    Jeg mener i øvrigt der er masser at skrive om sit dyr, dens personlighed, sjove vaner osv.
    Man behøver jo ikke skrive en roman.

• #30   22. maj 2011 Et grumset billede og to ord er efter min mening ikke nok, længere er den ikk smiley

• #32   22. maj 2011 Læs punkt 2 smiley de skal være tydelige, jeg må gerne afvise smiley

• #34   22. maj 2011 Det vil jeg så sige, det har jeg aldrig afvist pga.
    For mange dyr, sikke da en grund at afvise på smiley ¨

Og jeg følte mig ikke ramt smiley jeg er bare lidt den eneste der står ved at jeg afviser, og hvilke jeg afviser smiley

• #36   22. maj 2011 Men hvorfor mener folk, at de overhovedet kan tillade sig at opfinde deres egne hjemmelavede regler og så afvise/godkende derefter? Hvis man ikke kan følge reglerne for et sted, bør man slet ikke være der.

• #38   23. maj 2011 Man kan ikke afvise grundet manglende tekst.
    Det her er først og fremmest et galleri.
    Så er det da mere interessant at se hvad der er brugt til at tage billedet, end det er at læse en længere roman.
    Jeg er personligt også ret ligeglad informationen. Jeg kan ikke se hvad jeg skal bruge det til.
    Hvis jeg er på udkig efter et kæledyr, er det alligevel ikke her jeg leder.

Jeg afviser selv hvis:
    - Billedet/billederne er ringe (der er til tider nogen der opretter noget, hvor billederne er så grynede/støjende, at man nærmest ikke kan se hvad det er. At der er 5 billeder af den kvalitet, gør et ikke bedre)
    - Hvis der er så mange andre dyr med på samtlige billeder, at jeg ikke aner hvilket dyr profilen tilhører (ja, dem er der også nogen af)
    - Hvis dyret er uskarpt, og billedet helt åbenlyst mere er et portræk af personen der har dyret, og det er det eneste der er i dyrets profil = det er hele tiden personen og ikke dyret der er i fokus (er jeg stødt på en gang)

• #39   23. maj 2011 Er der en regel der siger at gnaveren skal være i live ved oprettelsen?

• #40   23. maj 2011 Cecilie, nej man må gerne oprette en død gnaver.

• #41   23. maj 2011 Okay smiley

Kommentér på:
Hvorfor afviser folk?

Annonce