603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Gnavere, der afvises... Gnavere, der afvises...

Hvornår afviser i en gnaver??

Jeg har netop oprettet 2, hvor der er kommet et par afvisningspoint.
Der er en der har skrevet, at der er copyright på billederne.
Men det er jo faktisk ikke imod reglerne.

I reglerne står der:
Gnaveren skal være din egen.
Alle billeder skal være tydelige og af selve gnaveren!
Gnaveren må ikke oprettes som salgsannonce!
Gnaveren må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

På mine billeder står der blot LUX.
Det er ikke reklame for en hjemmeside.

Husker folk at læse reglerne inden de afviser?
Jeg har også set nogen afvise, fordi dyret ikke længere er levende. Det er heller ikke imod reglerne at oprette en afdød gnaver.

Så hvornår afviser i?
Afviser i en afdød gnaver - og hvorfor?
Afviser i billeder med ophavsret - og hvorfor?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gnavere, der afvises...
  • #2   28. feb 2011 Hehe jo tak smiley

Det var også mere generelt.
    Altså hvad der gør folk afviser.
    Men vi to er vist ret enige for jeg afviser af mere eller mindre samme grunde som dig smiley

• #3   28. feb 2011 Så er der igen en, der afviser grundet "copyright".
    (I DK hedder det jo ophavsret).

Hvorfor læser folk i reglerne inden de afviser/byder velkommen?
    Man kan jo ik afvise for noget som ikke er mod reglerne :-s

• #5   28. feb 2011 Nu vil jeg jo ikke oprette mine egne, fordi jeg sgu ikke vil have nogen andres vandmærke på MINE ting... men min normale indgangsvinkel er at mange folk ikke er for kvikke smiley

• #6   28. feb 2011 Samme grunde som Bjerggaard ;D

• #7   28. feb 2011 Jeg afviser hvis:
    - billederne er dårlige (hvis der er 1 eller 2 af ringe kvalitet, men resten er gode, plejer jeg at godkende).
    - der er mere end 1 dyr på de fleste billeder, så jeg reelt ikke kan se hvad for et dyr profilen er oprettet for
    - der er lagt mere vægt på mennesket end på dyret
    - vedkommende har oprettet flere gnaver-profiler, af forskellige gnavere, men med de samme billeder
    - billederne er stjålne.

• #8   28. feb 2011 Jeg afviser meget sjældent, men det sker hvis billederne er meget dårlige, eller der er få af dem. Har desværre bemærket en meget uheldig tendens, hvor folk afviser især rotter (som har gode billeder, ganske fin tekst osv) uden at komme med en begrundelse. Ved ikke om det er tilfældigt, men har lagt mærke til det et par gange.

• #9   28. feb 2011 Jeg synes i hvert fald der er mange underlige afvisningsgrunde.
    Et eller andet sted så BØR man kun afvise, hvis billedet ikke overholder reglerne - altså GG's regler.
    Men vi har jo alle forskellig smag..
    Og hvis man burde afvise dyr grundet en bestemt art, så burde det nok være kaninerne eftersom de ik er en gnaver hehe.
    Ej spøg til side.
    Jeg afviser også kun ganske sjældent (tror jeg har gjort det 2 gange).
    Hvis billederne er ok, dyrets rette ejer lægger dem op, og de ellers overholder reglerne, så afviser jeg ikke smiley

• #10   28. feb 2011 Lux - Ja, det har du egentlig ret i smiley Kaniner hører ikke rigtig til på Gnavergalleri, men hellere her end Hestegalleri. Jeg afviser desuden også billeder jeg ved er kopierede, eller hvis der f.eks. er et vandmærke på fra en anden hjemmeside. Afdøde dyr afviser jeg ikke, har selv to oprettet herinde smiley

• #11   28. feb 2011 jeg afviser hvis der kun er 1-2 billeder og de billeder er mega utydeligt. og hvis de samtidig næsten ikke har noget tekst, og at man slet ikke har nogle bemærkninger om sine dyr... ellers byder jeg dem velkommen! smiley

• #12   28. feb 2011 Man må gerne oprette gnavere med kun 1 billede, der skal ikke være 5..

Man må gerne oprette billeder hvor copyrightet ikke er en reklame (Det er dit copyright ikke LUX ;))

Man må kun afvise hvis dyret ikke overholder reglerne..

Hvis det er et dyr man ikke kan lide, eller en person man ikke kan lide, så lad være med at stemme.. Man SKAL ikke stemme

• #13   28. feb 2011 Jeg afviser hvis billederne er slørede eller der er utrolig lidt tekst.

Ser desværre også ofte folk afviser pga. dyret er dødt eller de bare ikke kan lide rotter eller mus :s

Kommentér på:
Gnavere, der afvises...

Annonce