{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Hun spiser ikke... {{forumTopicSubject}}

Min søde hunkanin Eva, som fik 6 unger her for 3 dage siden, opfører sig meget sløvt og hun rører ikk sit foder. Normalt plejer hun at grovæde. Man skulle især tro hun havde brug for det nu når hun har unger... Hun virker også meget doven i det, men hun vil gerne spise gulerødder og sådan noget. Er vildt bekymret, vil ikk have at der sker noget med hende, og heller ikk ungerne!
Hendes næse er ikk klistret eller noget, og hun er fin i pelsen. Men er lidt i tvivl om hvor vidt jeg skal have en dyrlæge ud eller ikke...

Nogen der har oplevet det samme eller har nogle råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun spiser ikke...
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #1   20. maj 2011 Der kan være noget galt inde i maven.. Måske noget med livmoderen efter hun fødte - jeg ville få en dyrlæge til at tjekke det smiley

Ellers prøv med masser af grønt, det kan kaniner jo sagtens leve af smiley

• #2   20. maj 2011 altså nu ved jeg ikke om kaniner også kan få det, men marsvin kan få noget der hedder drægtighedssyge både før og efter fødslen. Det er meget alvorligt og moderen kan dø af det, så jeg vil tage den til dyrlæge for at tjekke det under alle omstændigheder, både for mor og for ungernes skyld

• #3   20. maj 2011 Okay, tak for jeres svar! smiley Det virker som om hun er kvikket lidt op, hun har spist noget græs og mælkebøtteblade og et par gulerødder. Men hvis det ikk er blevet bedre efter weekenden tror jeg også jeg tager hende til dyrlægen

• #4   21. maj 2011 lyder som en god ide smiley
    Drikker hun? Spiser hun overhoved intet tørfoder?
    Men det vigtigste er nok at hun ser ud til at have det bedre

• #5   23. maj 2011 Hejsa! smiley Er overlykkelig, for jo, hun er begyndt at spise sine græspiller igen, og hun er super frisk! smiley Tror måske hun har haft ondt i maven, muligvis forstoppelse. Hun fik en masse grønt i nogle dage og har det rigtig godt igen smiley

• #6   26. maj 2011 det var godt smiley

Kommentér på:
Hun spiser ikke...

Annonce