{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

Kanin og hund! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har mig et problem med min kanin og min hund. Kaninen er i forvejen lidt sky, prøver lidt at stikke af når man vil tage ham op. Har ham oppe hver dag, og har kælet med ham hver dag siden jeg fik ham ca 1. Januar..
Jeg har ham ude i sele og et udendørs bur hvilket går fint. Her er hunden lukket inde i huset..
Kaninen har stået i skuret med varme vinteren over, da han er købt i en dyrehandel.. Men nu vil jeg gerne have ham ud på vores terasse, så han får noget at kigge på, og sådan at vi kan se ham og sådan.. Men når vi tager buret ud på terassen, og hunden er ude (her i snor) går hunden helt baserk. Piber, stiller sig på bagben op af kaninens bur osv. Ingen af dem synes at være bange, kaninen løber ikke rundt, står bare og kigger på hunden. Hunden er halv gravhund, altså jagthund.. Hun er vant til at der er fugle i haven, og dem jagter hun ikke..
Hvordan skal jeg gøre når jeg træner dette? Har nogle af jer haft lignende problemer?

- Marie.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin og hund!
  • #2   3. maj 2011 Hun burde kunne vænne sig til det smiley
    Men pas dog altid på, jeg ville IKKE stole på hunden, nogensinde, altså her mener jeg du altid bør have dyrene under opsyn når de er sammen smiley

Hunden skal selvfølgelig aldrig have lov til at rende og bide i kaninen, eller den slags, for det er bare IKKE okay og pludselig kan man jo altså risikere at hunden tar rigtig ved, og så kommer kaninen til skade og bliver måske dræbt.

Men træning, er vejen frem smiley

• #3   4. maj 2011 Hunden kommer kun ud når kaninen er i bur! Og jeg er der :)!

Kommentér på:
Kanin og hund!

Annonce