buret i min annonce. {{forumTopicSubject}}
hey alle sammen.. jeg har sat et bur til salg i en annonce her på gnavergalleri. Der er så nogle der har skrevet til mig, at det jeg skriver om buret ikke passer åbenbart.
buret er det man kalder et græsnings bur og er af mærket trixie.
jeg skriver i min annonce at man kan sætte en plade fast i bunden og så kan det sagtens stå i en stald eller et aflukket skur.
str. er åbenbart også et problem, det måler: L:118 cm, B:62 cm, H: 53 cm. det er velfungerende til 1 kanin eller masvin.
spørgsmålet er så er jeg dum fordi jeg mener at det er en oki str. og er velegnet til at stå i aflukket skur eller stald hvis man sætter en plade under. så længe der bare er læ og lidt varme.? dem der har skrevet i min annonce synes åbenbart jeg er helt gal på den !!
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 2 Svar: 3
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 30 Emner: 26 Svar: 89
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 21 Gnavere: 16 Emner: 36 Svar: 344
Det var et højt skab, der var lagt ned, hvor der så var sat net forove i loven, så der både kom lys og luft ind
Det stod ude i vores skur, og det målte 180 x 100 x 70 (længde, dybte og højde)
Kan ikke se noget problem i det bur du har til salg, det ser fint ud, og hvis den har læ osv. er det da lige gyldigt.
apr 2010
Følger: 1 Svar: 8
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 21 Gnavere: 16 Emner: 36 Svar: 344
Hellere lade den gå i sådan et, end nogle af de der små bitte bure de sælger rundt omkring i dyrehandlerne ..
apr 2010
apr 2010
Men det er et græsningsbur og det jo bare et faktum hvad man bruger det til må man jo selv om Jeg ville nok sys det var upraktisk og bruge det til andet men om sommeren kunn jeg måske godt selv vælge og lade en kanin gå i det.
Om vinteren vil jeg personligt nok have noget med bund rigtig bund .. at man kan sætte en på meget muligt men ville nok ikk være noget jeg ville bruge men det er jo så forskelligt hvis folk vil dette fred være med dem.
apr 2010
apr 2010
om man sys man mener det er ok til andet er jo til hver sin mening
Så jo.. At i tolker hvad i nu selv mener jeg skrive det kan jeg så intet gøre ved
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 4 Svar: 79
Forhelvede altså er helt sikker på at Katrine også har hendes kanin ude og hun sælger buret er det så ikke lige gyldigt ? typisk at folk skal brokke sig over sådan noget virkelig kom dog videre .
apr 2010
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 4 Svar: 79
buret i min annonce.