1.440 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hamster diarré? Hamster diarré?

Jeg har lagt mærke til, at min hamster har fået diarré (tror jeg) der sidder i hvert fald noget tyndskids-agtigt noget nede ved halen. Der er ikke så meget.
Nogle der ved hvad det kan være?
Jeg læste nemlig den anden dag at hamstere ikke må få for meget grønt, og hun får hver aften, så kan det være det jeg har gjort galt?

Jeg tager hende selvfølgelig til dyrlæge så snart som muligt.
Jeg skulle faktisk derhen alligevel, fordi mit marsvin har fået noget med øjet. Ikke nok med det fik min venindes kat en blodprop da jeg var hjemme hos hende, så jeg må være inde i en spred-ulykke-periode .-_-'
Tror jeg låser mig ind i et skab!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamster diarré?
  • #1   5. jan 2011 Jeg er ikke helt 100% men jeg mener at huske noget om at diarre og hamstere er i den kedelige ende, så synes det er en god ide at tage hende med til dyrlægen.

Og det gælder om at komme ud af skabet smiley

Mht marsvin, så er der 2 ting at sige.
    Få en tid hurtigst muligt - altså det er sjældent noget der ikke kan fikses, men jo før man kommer igang jo bedre. Plus der kan sidde et fremmedlegeme så langt inde i øjenkanten at du ikke selv har mulighed for at få det ud - og ud skal det jo. Jeg har gennem tiden oplevet en hel del øjenskader, og det er utroligt som 99% bliver superfine på under en uge, når først man kommer igang med creme eller dryp fra dyrlægen.
    Har selv lige været afsted med en af mine hunner, der havde fået gravet toppen af et høstrå rigtigt langt ind - det var lige før nytår, og hun er fin igen.

• #2   5. jan 2011 Skynder mig også at ringe. Desværre er det lidt surt, for der er en der er kørt ind i min mor, så bilen er totalskadet. Vi fik en gratis lånebil, men den skulle tilbage i går, så vi kan ikke rigtig komme nogle steder.
    Som sagt, jeg er en omvandrende ulykkespreder smiley

• #3   5. jan 2011 Hvis ikke du bor på lars tyndskids marker, så snup en bus. Det kan godt lade sig gøre at holde dyrene varme med det offentlige. Jeg proppede min i en tyk hyggepose fra lux, ned i en transportkasse, og et uldtæppe udenom.

• #4   5. jan 2011 Tror jeg også jeg gør. Men forhåbentlig har min far fået fat i en anden lånebil i dag, for jeg skal nemlig både have hamster og marsvin med.

Jeg har lige bestilt tid, kunne heldigivis komme til allerede i morgen kl. 4. Jeg glæder mig lidt til at finde ud af hvad de Feline fejler, og om det med Masha's øje er alvorligt, men på den anden side vil jeg egentlig helst ikke vide det...

• #5   5. jan 2011 ....og jeg bor nemlig på lars tyndskids marker smiley

Kommentér på:
Hamster diarré?

Annonce