1.004 visninger
|
Oprettet:
Kan i anbefale disse marsvine piller? {{forumTopicSubject}}
Hej GG.
Jeg har været så heldig at få marsvin i julegave eller det vil sige jeg har fået tilbehør til dem og så skal jeg så på jagt efter nogle små grise nu :)..
Men jeg skal jo lige have styr på alle ting inden jeg får dem hjem, derfor vil jeg lige høre om i ikke kender til de gnaverpiller til marsvin man kan købe på www.dyreriget.dk. er der nok -vitamin i dem? eller er det noget jeg skal holde mig langt fra? har læst mig frem til at allermøler (eller noget i den stil kan ikke huske 100 % hvad det hedder) skulle være rigtig godt til dem men kan ikke se hvilket mærke det er der inde?
håber i kan hjælpe mig lidt
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Og umiddelbart er der ikke nogen varedeklaration på nogenting derinde - så før sådan en kan fremlægges, eller navn/producent på produktet, så er det pænt svært at anbefale noget eller ej.
Så hvis du kan hitte den info, så er det nemmere at være behjælpelig..
Jeg vil selv af princip ikke anbefale noget, som jeg ikke ved hvad er.
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Ovator, Allermølle, Cavia Korell, Tima Mega C - er alle mærker på c-vitaminfoder der er godt. Tima Mega C kan bestilles hjem på nettet ( www.zooplus.de) fra Tyskland og leveret direkte på adressen.
Allermølle og Ovator skal som regel købes gennem opdrættere.
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 12 Emner: 10 Svar: 220
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
Så af den grund ville jeg også holde mig fra dem
okt 2010
men tror bare jeg holder mig væk fra det når der er 3 nu som ikke ville bruge det og tak for linket forresten vil lige prøve at kigge på den side omkring hvad det foder koster
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
okt 2010
Kan i anbefale disse marsvine piller?