975 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Kanin drægtig, igen!! Hjælp?? Kanin drægtig, igen!! Hjælp??

Nej, hun var ikke skindrægtig, for jeg har lige opdaget ungerne. Hvordan i al verden kan det lade sig gøre? Det kan UMULIGT være en af hendes unger på 6 uger der kan være faren, for så ville den ha' været 2 uger da det skete, og det kan jo på ingen måde lade sig gøre. Men seriøst, jeg har ikke set hende sammen med en han i langt over en måned. Hvad sker der her? xD Jeg er bare så forvirret. Og hvad skal jeg gøre med de 3 babyer på 6 uger? Skal jeg tage dem fra, eller kan de godt blive der? Hjæælp :'D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin drægtig, igen!! Hjælp??
  • #1   11. sep 2010 er det muligt at det kunne være sket mens du ikke har set det?
    F.ex. ved af en eller flere er sluppet ud, blevet fanget og sat på plads, uden at du er blevet informeret.. eller f.ex. at nogen børn har haft dem ude og kæle osv.

• #2   11. sep 2010 Nej, der er ingen børn her ude, og min mor eller far ville bestemt have informeret mig hvis de havde set nogen sammen. Hannen, som er far til de 3 unger på 6 uger er blevet solgt, det er næsten en måned siden. Men så vidt jeg husker har de altså ikke været sammen... :S Jeg syns virkelig det er spøjst. Jeg har kun 1 anden han, og ham har hun end ikke været i nærheden af.
    Men jeg har sat de 3 6 uger gamle unger over i et andet bur. Ved ikke om det var det rigtige at gøre, men ved heller ik om de kunne finde på at gøre de små noget? Eller om de overhovedet får mere mælk, eftersom deres mor har fået nye... ?

• #4   11. sep 2010 Hvis ungerne selv spiser så er det ok at du har flyttet dem - bare hold øje med de ikke bliver tynde! Ellers kan du købe noget Killing mælkeerstatning og så give dem sutteflaske den næste uge eller to.
    Det har vi brugt til at opflaske unger med hos os...

• #5   11. sep 2010 Jeg har oplevet en hunkanin der folede med TO ugers mellemrum..

• #7   11. sep 2010 Det lyder galt, umildbart ved jeg ikke lige hvad årsagen kan være. Det eneste jeg kan komme i tanke om, er at jeg engang læste om en dame hvis hunkanin blev parret igennem løbegårdens net og blev gravid smiley Det kan jo være at du har vildkaniner i dit område.

• #8   11. sep 2010 Kaniner kan ikke parre igennem et net smiley

• #9   11. sep 2010 Stald Wind - Tja, det skete jo alligevel, såe smiley

• #10   11. sep 2010 Hvis man ved hvordan to kaniner parre, så ved man også at det ikke kan lade sig gøre igennem et hegn ..

• #11   11. sep 2010 Nu er jeg godt klar over hvordan to kaniner parrer, tak smiley Men nu skete det jo så alligevel. Jeg mener at jeg læste det inde på kaninforum.dk, du skal da være velkommen til at lede efter indlægget hvis det er et stort problem for dig, jeg gider bare ikke at spilde min tid på det smiley Der er ingen grund til at gøre noget stort nummer ud af det, jeg svarer trådstarter hvilket jeg er i min fulde ret til smiley

/Line

• #12   11. sep 2010 Tak for svarene alle sammen! smiley Jeg har sat de 3 6uger gamle unger over i et andet bur nu. De spiser heldigvis fint selv og er ret store =)
    Jeg er nået frem til at det simpelthen må være ham som også er far til de andre unger der har været på spil igen. Ham solgte jeg dog for lidt under en måned siden, og så vidt jeg husker har jeg altså ikke set ham inde hos hende eller omvendt. Så det er mig stadig en gåde. Men det må næsten være sådan

• #13   11. sep 2010 Men det kan heller ikke være hendes unger, for så havde de været 2 uger da det skete, og DÉT kan i hvert fald ikk la' sig gøre!! smiley

• #14   12. sep 2010 Det lyder HELT vildt mystisk! O:

• #15   12. sep 2010 Præcis! Jeg kan virkelig heller ikke få det til at hænge sammen. Det er irriterende at tænke på, syns jeg! smiley Jeg vil gerne vide hvornår og hvor det har fundet sted, for jeg har altså ikk fundet kaninerne sammen for en måned siden. Det er jeg i hvert fald 99% sikker på. Men altså, det er sket, og det må altså være den samme han. Ellers ville det være HELT vanvittigt xD Jeg har den tro at det er helligånden der er far til de nye unger xP Haha smiley

• #16   13. sep 2010 Så er de da mange penge værd smiley

• #17   14. sep 2010 Haha, ja! smiley

Kommentér på:
Kanin drægtig, igen!! Hjælp??

Annonce