{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår må man avle på rotte?
  • #1   31. maj 2014 Hun rotter skal være min 6 måneder max 10 måneder ved første kuld. Hannerne skal være min 1 år.
    Men nu skal man jo ikke avle bare fordi man gerne vil have søde unger. Der er en del ting at tænke over. Har du plads til muligvis at der kommer 20+ unger? Og hvis du ikke kan finde hjem til dem? For der er ikke en eneste ordentlig opdrætter som bare aflevere dem i en dyrehandel, eller giver dem til foder fordi de ikke har plads, nej de beholder dem så.
    Har du rød til at tage til dyrlæge en lørdag aften med morrotten, for hun muligvis ikke kan føde og skal have et kejsersnit? For det er ikke billigt kan jeg love dig for.
    Derudover skal du sørger for at vælge nogle ordenlige forældredyr, hvor en af dem som min. har en god stamtavle.

Og du har vel mere end den ene rotte? For rotter er flokdyr og skal gå flere sammen, af samme køn.

• #2   2. jun 2014 okay tak. men jeg ville heller ikke avl på min rotte. jeg hade en opgave for.
    og har ikke tid til alle de unger der kommer.

det lyder også svært at få unger :O.

men der kommer vis en mere snart en ven.

• #3   2. jun 2014 Det er ikke svært at få unger.. Det er værre at komme af med dem

• #4   2. jun 2014 når okay smiley

Kommentér på:
Hvornår må man avle på rotte?

Annonce