{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvornår må man"
Hvornår må man avle unger?
Hej Gnavergalleri Jeg har fået at vide mange ting så er bare i tvivl altså nogle siger at hunnerne 3-4 måndeder andre siger 5-6 andre siger 10-12 måndeder er virkelig i tvivl og med hannerne sig...
Hej Gnavergalleri Jeg har fået at vide mange ting så er bare i tvivl altså nogle siger at hunnerne 3-4 måndeder andre siger 5-6 andre siger 10-12 måndeder er virkelig i tvivl og med hannerne sig...
Skrevet af: Stald Fleborg - 1. jun 2014
Hvornår må man tag billeder?(kanin)
Natten til i dag, fødte min hun kanin 4 små babyer, som alle ligger og tumler rundt i reden, men mit spørgsmål er, hvornår må man tag dem op og tag billeder af dem, og for at se dem rigtigt, og ikke ...
Natten til i dag, fødte min hun kanin 4 små babyer, som alle ligger og tumler rundt i reden, men mit spørgsmål er, hvornår må man tag dem op og tag billeder af dem, og for at se dem rigtigt, og ikke ...
Skrevet af: Stald Strama - 18. dec 2013
Spar penge på din forsikring
jun 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 6 Svar: 124
Men nu skal man jo ikke avle bare fordi man gerne vil have søde unger. Der er en del ting at tænke over. Har du plads til muligvis at der kommer 20+ unger? Og hvis du ikke kan finde hjem til dem? For der er ikke en eneste ordentlig opdrætter som bare aflevere dem i en dyrehandel, eller giver dem til foder fordi de ikke har plads, nej de beholder dem så.
Har du rød til at tage til dyrlæge en lørdag aften med morrotten, for hun muligvis ikke kan føde og skal have et kejsersnit? For det er ikke billigt kan jeg love dig for.
Derudover skal du sørger for at vælge nogle ordenlige forældredyr, hvor en af dem som min. har en god stamtavle.
Og du har vel mere end den ene rotte? For rotter er flokdyr og skal gå flere sammen, af samme køn.
maj 2014
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 40
og har ikke tid til alle de unger der kommer.
det lyder også svært at få unger :O.
men der kommer vis en mere snart en ven.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
maj 2014
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 40
Hvornår må man avle på rotte?