308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Unger om 3 uger Unger om 3 uger

Min kanin skal have unger om en 3 ugers tid.. Skal hun have et hus at gemme dem i, eller kan de godt bare ligge i buret?
Hun har nemlig den brune kasse der står der i hjørnet af buret, men kan jeg godt fjerne den, eller kommer ungerne til at blive stresset af alt det lys hele tiden når de bare ligger i reden og vokser?? smiley
Tak for svar....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unger om 3 uger
  • #2   8. mar 2014 ja jeg synes også du skal lade den blive de vil nok være mere trygge når de begynder at gå så har de et trygt sted at gå hen hvis de bliver bange smiley

• #3   8. mar 2014 Tror også at alt ser fint ud der smiley
    Held og lykke med familieforøgelsen Cloe, jeg vil med glæde komme og hilse på de små når de er kommet smiley

// Jens.

• #4   8. mar 2014 Tak for jeres svar! Jeg tror bare jeg beholder kassen i hendes bur smiley

Det skal du da være velkommen til Jens ;))

• #8   8. mar 2014 Men ligger hun så bare ungerne oven på alt høet?
    Lige nu bruger hun jo kassen til at sove i, men hun sovwer og slapper også af uden for kassen... smiley
    Det er bare rigtig svært for mig at komme til ungerne og tjekke nu når kassen står der..

• #9   8. mar 2014 Hvis det er at hun vælger at ligge ungerne i kassen smiley så det svært for mig at komme til...
    Er det ikke fint hvis jeg nu bare ligger et håndklæde over den del af buret hvor hun bygger sin rede..

• #10   8. mar 2014 Så de ikke får direkte lys på sig når de står så tæt på vinduet smiley

• #12   8. mar 2014 Okay tak for tippet.. De bygger jo ikke rede før dagen før de får ungerne, så der nok ingen chance for jeg får taget redden når jeg muger ud 1 uge før smiley
    Tror du jeg skal ligge et tæppe over den ende af buret hvor hun ligger sine unger, så de får lidt mørke?? smiley

Kommentér på:
Unger om 3 uger

Annonce