2.164 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Kanin - vigtig hjælp nu! Fortrydelsespille?? Kanin - vigtig hjælp nu! Fortrydelsespille??

Jeg har et 3 etagersbur, som jeg har gjort til 3 enlige bure. Der er en plexiglas plade hvor der er hul, så kaninen kan komme op og ned.
Jeg har så en hun og 5 unger nederst, og en hun på nu 2 måneder og 13 dage i midten, og en han på 8 måneder og 16 dage.

I dag kommer min kæreste ind i rummet hvor de står, og ser at hende på i midten - den på 2 måneder - er hoppet på til hannen, og den plexiglas plade som sad der var flyttet helt væk fra hullet. Og kan mærke han har været på hende, da hendes pels bag på er stiv.
Jeg tog hende med det samme væk fra hannen, og satte hende ind i sit eget bur igen. Og hannen er nu sat i transportkassen, mens jeg finder en løsning - ved godt det er synd, men jeg kan ikke være sikker på det ikke sker igen.

Men hun er ALT for ung til at få unger, så nu har jeg brug for jeres hjælp - Findes der en fortrydelsespille til kaniner?

- Jeg kan være heldig der ikke er sket noget endnu, da hannen ikke har vidst hvad han har gjort før, han har ofte bare hoppede på uden held. Så kan være der ikke er sket noget, men det kan jeg ikke være sikker på denne gang, da han er blevet 2 måneder ældre end den gang jeg prøvede.

Håber i kan hjælpe, jeg er dybt ulykkelig over dette, og ønsker ikke dumme kommentar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin - vigtig hjælp nu! Fortrydelsespille??
Kommentér på:
Kanin - vigtig hjælp nu! Fortrydelsespille??

Annonce