{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

Kan Victor til avls {{forumTopicSubject}}

Er lidt nysgerrig, om Victor egentlig vil være god til avl. Ser herinde at folk udlåner deres han så folk kan avle. Og synes egentlig der er sødt, for så kan folk som gerne vil avle, men måske ikke lige har lyst til at avle på den samme han hele tiden, at de har mulighed for at finde noget andet. Så havde lidt samme idé når Victor blev ældre, han bliver 4 måneder på lørdag, så der er lidt nogen måneder endnu.

Viggo er en ren dværgvædder, japaner, har brune øjne, men hvis man kigger godt efter, kan man se han her lidt blåt, i det ene øje, helt ude i kanten.

Hans mor, hvid dværgvædder med blå øjne, hopkanin - springer 65cm lodret. Mor til mange, hvad jeg ved hun har avlede, har hun fået 6 i 2011, 5 i 2012 og 3 i 2013.

Hans far, japaner dværgvædder med brune øjne, hopkanin - springer 80 lodret. Far til 12, 3 i 2013. De andre ved jeg ikke.

Viggo er nybegynder i spring, men viser interesse for det, og er super god til det. Han springer ud af sit bur, hvis det ikke er lukket, og det er 50 højt vil jeg skyde på. Og tager springene godt, dog ikke helt så højt endnu, da jeg ikke har springene til det, så han hopper i gennem, hvis jeg sætter springene op. Men øver med ham.

Han er kærlig, elsker at hoppe rundt. Han var lidt dominerene i starten, overfor min kæreste, men det er blevet meget bedre, men han er stadig mors dreng hehe.

Hmm tror ikke rigtig der var mere.

Nu vil jeg bare hører jeres mening, om ham til alv.
Flere billeder kan ses på hans profil smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan Victor til avls
Kommentér på:
Kan Victor til avls

Annonce