1.039 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Kan jeg sætte en teddy til......? (kanin) Kan jeg sætte en teddy til......? (kanin)

Hej.
Jeg har to han kaniner, en dværgvædder og en lille rex.

Jeg kunne godt tænke mig en teddy pige, men kan jeg, når de bliver gamle nok, parre hende med en af de to drenge? Tænker størrelsesmæssigt? Eller burde det være omvendt, altså en han teddy og en hun dværg eller rex?
Forstår i hvad jeg mener?

Jeg er helt forelsket i teddyerne, og kunne godt tænke mig en, men kunne godt tænke mig unger på en. Skal jeg så ud og lede efter en han, eller kan jeg bruge en af mine egne hanner?

Håber i forstår mig, og at i IKKE overfalder mig for min undren og spørgen! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg sætte en teddy til......? (kanin)
  • #1   24. jun 2012 Hannen skal helst ikke være meget større end hunnen. smiley

• #2   24. jun 2012 Christine: Tak for svaret. Jeg var også ret sikker på, at de skulle være størrelsesmæssigt ens. Men er en teddy meget mindre end mine racer?

LGF: Ja okay, du tænker jeg vil kune få mest ud af det?
    Det er egentlig ikke fordi jeg ønsker for mange kaniner, så det var derfor jeg kun ville have en teddy og parre op med en af mine, for så at beholde en af mine egne unger. - Synes det kunne være sjovt at have en unge som jeg "selv" har lavet, hvis du forstår.
    Jeg er helt med på, at jeg også skal kunne have plads til ungerne, HVIS jeg ikke kommer af med dem, og derfor ønsker jeg ikke mine to drenge jeg har nu + to mere OG eventuelle unger jeg ikke kommer af med.. smiley

• #3   24. jun 2012 Tak LGF: men synes ikke rigtig jeg kan finde teddyer, som er RIGTIG teddyer, med en masse pels.. :S Det er kun nogen hvor pelsen er almindelig langt. Der er lige oprettet en ny bruger herinde med en hvid/grå teddy, og det skal være nogen derhen af smiley

• #4   24. jun 2012 Har ikke styr på teddyer, men der skal ikke være mere end 0,5 kg forskel MAX! smiley

• #5   24. jun 2012 Okay mange tak Christine smiley Jeg må lige overveje om jeg bare skal købe en teddy og så udlåne mine hanner og få en unge som betaling for parringen, så jeg får en af mine egne unger.

• #6   24. jun 2012 Det med 0,5 gælder selfølgelig ikke mad alle racer for så kunne man ikke avlet belgiske kæmper;-) og andre stor racer

• #7   24. jun 2012 LGF jeg bor i Kolding. Men jeg har ikke nogen bil så enten skal den køres hertil eller også skal jeg finde en bil. Men du må meget gerne sende mig et link hvis hun har hjemmeside eller hvordan lige? smiley

• #8   24. jun 2012 Men jeps lige som den.. Årrrrh jeg er smask forelsket! smiley

• #9   24. jun 2012 Mine teddy-babyer er ægte uden papir.De kan sælges næste lørdag.Der er dog kun 3 drenge tilbage.Allerede nu har de så meget pels at de næsten ikke kan se ud af øjnene smiley
    Størrelses mæssigt er de tæt på dværgvædder.Ca 1,5 kg smiley

• #10   24. jun 2012 Jeg har sendt dem en besked, dem du linkede til, for den er da først kommet i her til aften. jeg har ledt og ledt og ledt hele dagen men jeg kunne intet finde.
    Jeg har spurgt på ham, og så må vi se. Godt nok ville en hun være at foretrække men jeg er også overbevist om at jeg ikke skal have ALT for mange kaniner hvor jeg bor nu.. 3-4 stk må være nok til en start smiley

• #11   24. jun 2012 Det er lige præcis Athena jeg har dem fra smiley Super sød! Det er en lille. Hun har jo desværre bare ikke teddyer, så jeg må lede udenom hende smiley plysparadiset har jeg kigget på, men de har ingen til salg..

• #12   24. jun 2012 1det er rigtigt Cilia, men de små racer kan ikke holde til særlig meget vægt forskel smiley

• #13   24. jun 2012 LGF, jeg er også mest til dem du henviser til. Men jeg må se hvad jeg kan få fat i, og så vil jeg evt lige se og hører mere og Vickys unger smiley Men giver dig helt ret. smiley

• #14   24. jun 2012 Mine ER altså ægte.Jeg klipper dem bare i hovedet for at de kan se hvad der sker omkring dem.

• #15   24. jun 2012 Det foto du satte på af min hankanin er taget samme dag jeg købte ham.Da havde han lige fået en mega tur med børste og saks fordi han ikke var blevet passet i pelsen.Og nej han er ikke særlig køn på de fotos.Men det er hans afkom.De har meget pels.Der kommer nye foto på min annonce i morgen eller tirsdag.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
    #16   25. jun 2012 Husk at overvej det med at avle, før du går i gang - det er ikke et angreb men en reminder. smiley

Det kan hurtigt gå galt, og du kan miste både morkaninen og ungerne.

Kommentér på:
Kan jeg sætte en teddy til......? (kanin)

Annonce