940 visninger
|
Oprettet:
Jeg tror min ørkenrotte er gravid {{forumTopicSubject}}
Jeg har holdt øje med en af mine piger, og har opdaget at hun inden for den sidste uge har taget 7 g på. Hun er ligeledes blevet bredere omkring bagpartiet, samt spiser og drikker mere..
Dog er jeg ikke sikker på hvor når hun er blevet holdt til, og jeg kan ikke mærke noget på hendes mave.
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 4 Emner: 6 Svar: 19
Men jo, pigerne er unge - igår d. 2/8 blev de 11 uger. Basse er der imod omkring 20-21 uger.
jul 2011
Enten har hun flyttet sig eller også har hun vendt sig rundt og dasket til ham.
jul 2011
Hvilket vil sige at hun nu vejer 60 g.
Enten er hun med unger eller også har hun spist meget godt..
maj 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 6 Emner: 1 Svar: 17
Har ikke helt forstand på ørkenrotter..
jul 2011
Min kæreste forstår ikke hvorfor de ikke kan gå sammen, som de normalt gør i naturen - og det gør jeg enlig heller ikke helt.
Avleren, som jeg har pigerne fra, fortalte mig at jeg bare kunne have dem gående sammen.
Min han, Basse, fare forvillet rundt i sine bure og søger pigernes sammenvær. Ligeledes søger pigerne efter Basse.
Kort sagt: De savner hinandens selvskab.
jul 2011
Har lige haft æren af at samle Blacky op fra gulvet - hun kravlede op af røret, udvendigt, og kom på den måde ud af buret.
Da hun kom ind i buret igen, gentog hun turen hele fem gange - heldigvis stod jeg ved siden af buret og kunne stoppe hende.
Nu går de alle tre sammen igen = glædelig genforening, samt aktivitet i burene. ^^ Ingen Blacky op af rørene.. ^^
Jeg tror min ørkenrotte er gravid