{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Søger lidt erfaren hjælp angående mars {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg forholdvis ny i mutteverden, jeg har læst mig til utrolig meget men er ikke rigtig faldet over det jeg skulle bruge. Derfor vender jeg mig mod jer erfarne muttefolk på GG

Jeg har fået et marsvine par med deres 4 ugers unger. Ungerne var store nok til at komme herfra og er også dette. Hunnen er blevet flyttet til et tøse bur og hannen har fået sig en burkammi. Men så kommer jeg til det jeg gerne vil have svar på.

Muttemor er jo nok drægtig igen. Og nu hun står sammen med de andre tøse, som hun egentlig kommer godt ud af det med, men hvad når tiden er ved at være til at hun skal nedkomme?
Kan hun så stå i buret med de andre tøser eller skal hun i et bur for sig selv og have ro og fred mens hun nedkommer og mens ungerne er helt små?

Håber i har svar på mit spørgsmål. Vil jo gerne være så forberedt som muligt når ungerne kommer så mener bestemt ikke det kan vente længere selvom de lige er kommet i søndags. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger lidt erfaren hjælp angående mars
  • #1   8. feb 2011 Hvis hun enes fint med sine burtøser, så kan du gode lade hende gå sammen med dem når hun nedkommer.

• #2   8. feb 2011 altså de skændes lidt imens ungerne var her, men efter de er kommet afsted har der ikke været noget. Men går ud fra at det har været noget beskyttende overfor unger i et nyt bur med nye mutter hun ikke kendte.
    Indtil videre går det i hvert fald over al forventning. :o)

• #3   9. feb 2011 Enig med Sortfod...

Hvis hun ikke stresser eller skal slås engang imellem for at holde rangordnen, så vil der ikke være problemer i at hun går sammen med andre (jeg går ud fra at ingen af de andre er drægtige).
    De andre vil sikkert hjælpe hende med at opdrage og passe på bebserne smiley

• #4   9. feb 2011 Nej ingen ad de andre er drægtige, men har alle haft unger før de kom her.
    Jeg holder godt øje med dem og de ser ud til at komme godt ud af det sammen, så hun får lov til at blive hos dem. Menmindre noget ændre sig. :o)

Kommentér på:
Søger lidt erfaren hjælp angående mars

Annonce