383 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Marsvineudstilling 25/9 i Dragør Marsvineudstilling 25/9 i Dragør

Hvem skal med til en dejlig dag med salgsdyr, salgsboder, konkurrencer og andet sjov i marsvinets tegn?

Marsvineudstillingen bliver afholdt den 25. September 2010 af Jane Lauritsen (Chardins Opdræt)

Der vil være en madbod med et fint udvalg af lette retter (morgen og frokost) samt slik og drikkevarer til lave priser.

PROGRAM
Lørdag d. 25.09.2010
Velkomst: kl. 09.00 - 09.30
Bedømmelser: kl. 09.30 - 13.00
Frokostpause: kl. 13.00 - 14.00
Bedømmelse : kl. 14.00 - ? (17-18?)
- Herefter præmieoverrækkelser

STED
Nøragersmindecentret
Nøragersmindevej 90
2791 Dragør

Det er ikke tilladt at tage marsvin, som ikke er tilmeldt med. Det er heller ikke tilladt at medbringe andre dyr.

Læs mere her:
(link fjernet)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvineudstilling 25/9 i Dragør
  • #2   10. sep 2010 Vi kommer heller ikke. Vi kommer kun til én Sjællandsk udstilling om året og det var DM. Men vi kommer til kreds 3 i oktober smiley

• #3   20. sep 2010 YAY! Så er det snart.

• #4   20. sep 2010 Uha, ville gerne have været med smiley
    Har skrevet til DMK for snart mange måneder siden, men de svarer aldrig? Tror jeg prøver at ringe derind snart., for jeg VIL altså med til søborg smiley

Nu er det bare sådan, at jeg kun er 15 år, og jeg er desværre den eneste marsvineinterreserede i familien, så jeg er lidt afhængig af mine forældre, da det jo er langt væk. Kan jeg godt slæbe forældre og evt. lillesøster med på udstillingen hele dagen igennem, selvom de ikke er medlem af DMK?

• #5   20. sep 2010 Amanda - du kan sagtens komme og kigge på en udstilling uden at være DMK medlem. Enhver må komme og kigge, medlemsskab eller ej.
    Du kan ikke udstille på udstillingen da det er for DMK medlemmer, og tilmeldingsfristen til udstillingen er overskredet.

• #6   21. sep 2010 ØV! Nå, så må jeg bare vente til næste gange smiley

-Var nemlig til udstilling i Søborg sidste gang, kun for at kigge, men var ikke sikker på om man også måtte komme til velkomst osv.
    Men tak for svaret smiley

• #7   21. sep 2010 velkomsten er altså ikke suuuuuper ophidsende.. der stiller sig en person op og fortæller udstillerne hvem der dømmer hvad, hvem der har nøgle til transitrum osv... men altså ikke noget man som tilskuer ikke kan leve fint foruden.

• #8   21. sep 2010 Det var heller ikke helt det jeg mente xD

Var bare ikke sikker på om jeg godt kunne slæbe hele familien med, når det kun var mig der havde marsvin med. Men sidste gang var jo også med overnatning, så der var nok også lidt andre regler, end ved den her udstilling.

• #9   22. sep 2010 jeg er også ved at være klar, 8 dyr kommer herfra med for at blive udstillet.
    jeg glæder mig som altid.

Kommentér på:
Marsvineudstilling 25/9 i Dragør

Annonce