DM marsvineudstilling 18.-19. april {{forumTopicSubject}}
Team Jensen indbyder til DM d. 18. april samt ordinær udstilling d. 19. april 2015.
Adresse:
Træningshuset i Asferg
Søndergade 17B
8990 Fårup
Dommere:
Racedyr: Sophie Barnard og Caroline Smith (UK)
Kæledyr: Claus Füssel og Eva Helgren (DK)
Tilmelding og betalingsfrist:
Ordinær tilmeldingsfrist d. 27-03-2015
Eftertilmelding frem til d. 03-04-2015 – til anden pris (se under Gebyrer)
Hvis der er tilmeldt eller betalt efter denne dato, afvises dyret ved indtjek.
Tilmeldingen sendes til: christinajensen1983@gmail.com (foretrækkes) eller pr. post til Christina Jensen, Østervold 13, 3.sal, dør 6, 8900 Randers.
Spørgsmål vedr. tilmelding eller udstillingen kan stilles til Christina på ovenstående mail eller på tlf. 28 59 01 96 (helst mellem kl. 17-20)
Husk at oplyse, hvis du udstiller dyr, du har solgt til ny ejer i egen opdrættergruppe, så vi kan
tjekke betaling mm.
Bemærk: DMK’s officielle tilmeldingsblanketter skal benyttes.
Gebyrer til ordinær tilmeldingstakst:
Udstillingsdyr: 45 kr. (for én dag) / 60 kr. (for begge dage)
Opdrættergruppe: 30 kr. (for én dag) / 35 kr. (for begge dage)
Salgsbur: 20 kr./stk.
Transitdyr: 10 kr./stk.
Gebyrer til eftertilmeldingstakst:
Udstillingsdyr: 60 kr. (for én dag) / 75 kr. (for begge dage)
Opdrættergruppe: 40 kr. (for én dag) / 45 kr. (for begge dage)
Salgsbure og transitdyr stiger ikke i pris.
Forplejning:
Overnatning: Gratis, men man bedes gøre opmærksom på det ved tilmelding
Morgenmad: 20 kr. pr. person, bestilles og betales ved tilmelding
Middagsmad: 25 kr. pr. person pr. dag, bestilles og betales ved tilmelding.
Menuen vil lørdag bestå af pitabrød med diverse salat mv. og søndag pasta med kødsovs.
Forplejnings-pakke: 60 kr. pr. person pr. dag. Halv pris for børn under 15 år. I stedet for at købe morgenmad, middagsmad mv. hver for sig, prøver vi som noget nyt med en samlet forplejningspakke.
Dækker morgenmad, middagsmad, fri kaffe/the og kage. Bestilles og betales ved tilmelding sammen med information om hvilken dag eller begge.
Beløbet sættes ind på: reg. nr. 9365 konto nr. 3295638477
Det er vigtigt, du skriver navn og medlemsnummer på overførslen, så vi kan finde betalingen.
Det er også muligt at indbetale via mobilepay til 28 59 01 96, men benyttes denne mulighed, bedes der gøres opmærksom på det ved tilmelding.
Er man ikke medlem af DMK, kan man sagtens udstille alligevel. Så er der blot et ekstra gebyr på 50 kr. pr. udstilling (dvs. ønsker man at deltage begge dage på en dobbeltudstilling som denne, er det samlet 100kr. pr. ikke-medlem) ud over tilmeldingsgebyret, som betales sammen med tilmelding.
Program fredag:
Buropstilling fra ca. kl. 16 og derefter indtjek. Der er kun indtjek såfremt der møder indtjekkere op, ud over udstillingsarrangørerne samt kun for folk der har hjulpet aktivt med buropstillingen.
Program lørdag:
7.30-9.30: Indtjek
8.00-9.30: Morgenmad
10.00: Velkomst med praktiske oplysninger
10.30-17.30: Bedømmelser, præmieoverrækkelse når bedømmelserne er slut
18.00: Aftensmad (se mere under praktiske oplysninger)
Program søndag:
7.30-8.00: Indtjek
8.00-9.00: Morgenmad
9.00-?: Bedømmelser
Efter bedømmelserne er slut søndag, er der fælles oprydning og præmieoverrækkelse
Der vil være agurkespisningskonkurrencer (for folk under og over 18 år) samt vægtkonkurrencer (for folk under og over 18 år). Det er kun tilladt at deltage med dyr man selv har tilmeldt til udstillingen.
Der vil være en madbod med salg af frokost, toast, kaffe, the, kage og sodavand til lave priser.
Øvrige praktiske oplysninger:
Aftensmad lørdag aften:
Til aftensmad lørdag vil der blive serveret en buffet med forskellige stege, kartoffel- og
salattilbehør. Menuen lyder som udgangspunkt på:
Honningglaseret skinke, BBQ marineret nakkefilet, lasagne med pasta, oksekød og kødsauce
Hjemmelavet kold kartoffelsalat, flødekartofler med bacon og tomat, marineret pastasalat med løg og peberfrugt samt salatbar med flere slags salat og grøntsager.
Der kan købes sodavand til middagen, og ellers skal drikkevarer selv medbringes.
Pris: 100 kr. pr. person. For børn kan der laves anden aftale, kontakt os ang. dette.
Aftensmaden skal bestilles og betales sammen med tilmeldingen.
Vi gør opmærksom på at både morgenmad, middagsmad, aftensmad samt forplejningspakker skal bestilles og betales ved tilmelding!
Ligeledes vil der denne gang ikke blive givet lang snor ang. stamtavler. Når den ordinære tilmeldingsfrist udløber skal samtlige tilmeldte dyr hvor der er påkrævet stamtavle have en stamtavle eller være bestilt og betalt ved stambogen.
Stambogen opfordrer til at stamtavler sendes ind 2-3 uger inden udstilling for at være sikker på dette kan nås! Er stamtavlen ikke som minimum bestilt og betalt ved stambogen ved udløb af den ordinære tilmeldingsfrist vil pågældende dyr blive streget.
Yderligere information/eventuelle ændringer vil være at finde på Team hjemmesiden: http://teamjensen.von-fancy.dk
Vi håber at se så mange som muligt til vores udstilling!
Mvh. Team Jensen
Christina Jensen, Benedikte Jensen, Lene Jensen og Preben Jensen
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
nov 2014
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 2 Svar: 4
DM marsvineudstilling 18.-19. april