428 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Stævner og Hop Stævner og Hop

Hej GG kan i ikke fortælle det i ved om kaninhop altså hvad betyder
0*0 jeg ved det ikke og skal gerne have det på plads inden jeg skal til at starte stævner med mine kaniner, i må gerne fortælle mere om hoppen hvis i vil smiley Tak på Forhånd men der kommer nok et tak i kommentar alligevel smiley skal nemlig til at starte lidt på Daisy når vi har fundet et super godt hjem til de små bebser

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævner og Hop
  • #1   17. okt 2014 0*0 betyder den har været fejlfri i begge runder, hvis der var eks 1*2 havde den fået 1 fejl i første gennemløb og 2 fejl i andet gennemløb

• #2   17. okt 2014 Jeg forstår ikke, hvorfor der er nogle der skriver "1*2", for det de egentligt mener, så vidt jeg forstår er "1+2". Dvs. 1 fejl første gang kaninen løber gennem banen og 2 fejl anden gang kaninen løber gennem banen.

Der er meget at fortælle om kaninhop, så du er nok nød til at være lidt mere specifik, hvis der er flere ting, som du vil vide smiley
    Du kan evt. tage et kig forbi www.hopudvalget.dk, hvor du under kalenderen kan se, hvad der er af kommende stævner, under træning, hvad der er af fællestræning rundt omkring i landet og under "Ny hopper?", kan du læse om, hvordan du kommer i gang med kaninhop og evt. konkurrencer, hvis du er interesseret i det smiley

• #3   17. okt 2014 Rasmus: Igår fik jeg 1+1 fejl og det ene var korrektions fejl og det andet var normal nedrivning og der kom først en runde 2 hvis man fik 1 eller 0 i første runde smiley

• #4   17. okt 2014 Ja så fik du jo bare 2+X. Men det er jo kun noget folk bruger i fb eller gg statuser så det er jo ikke vigtigt hvordan man formulerer det pg hvorvidt man gik i finale eller ej

Kommentér på:
Stævner og Hop

Annonce