327 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Sabrina H
Sabrina H
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19

Ny i dette Ny i dette

Hej GG..

Jeg står og skal til at have to skønne han marsvin med hjem i denne uge.. Hende der ejer dem nu, har været på Roskilde dyreskue med nogle af de andre marsvin hun har.. Jeg synes det kunne være spændende at prøve det med mine to nye drenge..

Så er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvad det kræver for at man kan komme på udstilling med sine marsvin og hvor henne kan man osv..??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny i dette
  • #1   2. jan 2014 der er 2 officielle marsvinklubber i dk hvor alle der opdrætter med stamtavle er medlem af en af dem.

http://dkmf17.wix.com/danskmarsvinforening
    og
    http://www.marsvineklub.dk/

jeg er kun medlem af den første nu, har droppet medlemskab af den anden i år, har ellers været medlem i 12-14 år, men der er simpelthen for mange idioter tilbage... alle de fornuftige mennesker ER skredet...

• Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    nov 2013

#2   2. jan 2014 Jeg spørg lige dumt.. Jeg har et stykke papir hvor på der står hvilke forældre de har og hvornår de er født.. hvad kalder man det??

• #3   2. jan 2014 står der noget officielt logo på? DMK eller DMF? hvis ikke er det ikke en officiel stamtavle, så er det en hjemmelavet fra opdrætter. Så vidt jeg ved skal alle dyr være registreret for at kunne udstille dem, men de behøver IKKE være racedyr og de behøver IKKE være fra en opdrætter... du kan i begge klubber få registreret et kæledyr, tavlen bliver så bare blank, medmindre forældrene er registreret/har stambogsnumre fra en af klubberne..

• Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    nov 2013

#4   2. jan 2014 Okay tak.. Det vil jeg da lige kigge på.. Hvilken vil du råde mig til at kigge på?

• #5   2. jan 2014 DMF helt klart:)

men skal jeg nu være "voksen" ville jeg jo sige: tjek de to klubbers hjemmesider for hvornår de holder en udstilling i nærheden af dig. og tag hen og kig på det.... men husk, du må ikke have dine dyr med før du er medlem og har tilmeldt, men der er altså normalt åben for publikum en stor del af dagen.

Kommentér på:
Ny i dette

Annonce