540 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Lise B
Lise B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Gnaverdag i Maxi Zoo Næstved Gnaverdag i Maxi Zoo Næstved

Halløj
Jeg søger nogle friske foreningsmennesker der kunne have lyst til at komme til "gnaverdag" i Maxi Zoo Næstved søndag den 12 maj og vise deres kaniner/Marsvin frem.
Det er i forbindelse med min fagprøve at jeg er ved at planlægge et arrangement denne dag, vi her desuden ekstra fokus på "Gnavere" hele uge 20.
På selve dagen kommer Maxi Zoo’s egen Gnaverekspert, Dyrlæge Pouline Grosbøl som vil være stå til rådighed for eventuelle spørgsmål kunderne måtte have.
Idéen er at kunderne kan møde de søde gnavere, få klippet negle på deres gnaver eller evt. adoptere et nyt familiemedlem.
I vil have mulighed for at fremme kendskabet til jeres klub, evt. værge nye medlemmer og selvfølgelig have en rigtig hyggelig med andre ”gnaver” interesserede mennesker.
Kontakt mig gerne på mail lise_bech_@hotmail.com eller telefon 60547064

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gnaverdag i Maxi Zoo Næstved
  • #1   1. maj 2013 Lyder hyggeligt - men nu er kaniner jo ikke gnavere, og det kan derfor virke lidt misvisende at tage dem med til en gnaverdag.

Men håber I får en god dag smiley

• #2   1. maj 2013 Hvis man må komme som privat person kunne jeg godt tænke mig at kigge forbi med min ene hermelin kanin smiley

• Lise B
    Lise B Tilmeldt:
    apr 2013

#3   1. maj 2013 Selvfølgelig er kaniner ikke gnavere, derfor skriver jeg også "gnaver" ligesom de også er med her på Gnavergalleri smiley
    Som udgangspunkt ville vi gerne starte noget samarbejde op med klubberne, men jeg skal nok have dig i tankerne hvis vi får plads til flere smiley

• Lise B
    Lise B Tilmeldt:
    apr 2013

#4   1. maj 2013 Karina V. I øvrigt, hvis det viser sig at der er interesse for gnaver arrangementet, har vi også andre temadage/udstillinger/hyggeaftener på tegnebræt smiley

• Lise B
    Lise B Tilmeldt:
    apr 2013

#7   2. maj 2013 Du er også meget velkommen med andre gnavere smiley

• #8   2. maj 2013 Du skriver bare hvis i vil have en anden privat person:) jeg har en skøn fransk vædder(raceren)

Kommentér på:
Gnaverdag i Maxi Zoo Næstved

Annonce