{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken klub?
  • #1   1. nov 2012 Det er nok fugleforeningen du mener.

Det er Dansk marsvineklub som skulle komme, men desværre er vi ramt af sygdom af dem som skulle komme. Og det har ikke være muligt at finde en afløser som kunne tage det. Det er jo d. 10-11/11 og d. 10 er jo mortens aften...

så..

• #2   1. nov 2012 nej det er en fjerkræklub der afholder arrangementet, ikke en fugleklub. Jeg bor lige i nærheden, ER medlem af DMK og er i hvert fald ikke blevet spurgt om jeg ville hjælpe...

• #3   1. nov 2012 er det ikke d. 10-11/11?

• #4   1. nov 2012 en hurtig googlesøgning placerer en fjerkræklub i århus, der holder noget i lystrup-hallen i denne weekend, altså 3-4/11
    Og er det dem, som der refereres til, så er det vist ikke 'os' som skulle komme.

• #5   1. nov 2012 der står "NU her i i weekenden" i lokalavisen?

• #6   1. nov 2012 nååååå ja hvis det er denne weekend så er det ikke os i hvertfald. For det er fugleforeningen næste weekend, hvor vi skulle ha været med.

• #7   1. nov 2012 Det var d. 3/11 og 4/11 Steffi skulle have stået PR i Lystrup. Det er også den dato der står i den mail jeg fik om jeg kan stå der i stedet for. Hvilket jeg desværre ikke kan.

• #8   1. nov 2012 ja sorry min feber og sygdoms vildelse... Det er sgu da også rigtigt... Men det var altså fugleforeningen som inviterede os.... smiley

Men fjerkræ er vel også en slags fugl. Hehe..

• #9   1. nov 2012 hm... så er det måske "de andre"*SS*? eller nogle helt 3...? jeg aner ikke engang om det er lokalavisen for lystrup eller for århus N min svigermor fandt det i for hun har klippet artiklen ud så jeg ikke kan se hvilken avis den var i... der står bare at århus fjerkræklub holder messe i lystrup hallen i denne weekend og der vil være fjerkræ, fugle, marsvin og kaniner representeret.. så jeg gik da ud fra det var en af mutteklubberne der var der og lave noget pr. Nå men finder jeg ikke ud af det må jeg jo selv ned og se efter! Sortfod: kommer i også i lystrup til noget bare NÆSTE weekend? -eller forgår det et andet sted?

• #10   1. nov 2012 DMK var inviteret til fjerkræ/fugle messen denne weekend, men har måttet aflyse pga. sygdom mv.

• #11   1. nov 2012 jeg undrer mig lidt over i så ikke har spurgt mig om hjælp?, jeg bor i Lystrup (200 meter fra hallen...) og er opdrætter så har da et par dyr eller 10 at vise frem... og jeg er endda gammelt medlem i DMK efterhånden, jeg har da været medlem i 12-13 år efterhånden tror jeg.
    når nu det er i weekenden her er det lidt sent at gå i gang med at printe 200 foldere hvis jeg skulle tage over, men havde i spurgt fx i mandags kunne jeg godt have nået at stable noget på benene...
    jeg kan ikke helt forstå i ikke benytter de resurser i har i lokalområderne i stedet for at tilkalde folk fra langvejs.

• #12   1. nov 2012 når man ydermere tager i betragtning jeg åbenbart er en af de eneste (hvis ikke DEN eneste?) abyssinieropdrætter i DK pt så undrer det mig endnu mere i ikke i det mindste spørger om jeg kunne dukke op med et bur abyer så folk kunne få DEN race at se også, tvivler på Stephanie har vildt mange racerene af dem... jeg ville da helt sikkert have sagt ja.

• #13   1. nov 2012 Det er jo blot ikke sikkert folk har været opmærksomme på, du havde interesse i at stå til PR-arrangement, men om ikke andet kan du jo altid sende en mail til DMKs bestyrelse eller PR afdeling omkring at du er interesseret i at stå til PR for fremtiden så du kan komme med i betragtningerne en anden gang.

• #14   1. nov 2012 Man skal da være godkendt til PR skal man ik?
    Det fik jeg at vide i sin tid - at for at kunne blive godkendt, sku man ha været afsted til noget PR med en der var godkendt, som ku sige god for en?

• #15   1. nov 2012 jeg har sagt det for flere år siden at jer gerne ville hjælpe og har også været med en enkelt gang for flere år siden. Jeg kan jo heller ikke vide i kommer i nærheden når i ikke reklamerer for det. Stadig undrer det mig dybt i ikke spørger om et par abyer når der er så få opdrættere af dem i DK. Jeg kan jo ikke tilbyde det selv når jeg ikke aner i kommer i nærheden før det står i avisen? Som klub burde i jo arbejde for fremme af kendskabet til alle marsvineracer også.

• #16   1. nov 2012 Ok jeg kan godt fornemme hvor den her tråd bære hen af så jeg tror bare at man skal vælge og hoppe ud af tråden i stedet for at lave det til en større diskution.

• #17   1. nov 2012 LUX: jeg har været med på et dyreskue en gang med Eva Helgren for flere år siden, og hvis de har annuleret min "egnethed til pr arrangementer" sidenhen er jeg i hvert fald ikke blevet informeret om hvorfor.
    -hvis Stefanie er godkendt forstår jeg stadig ikke hvorfor jeg ikke er blevet bedt om i det mindste at hjælpe og fremvise et par abyer.

• #18   1. nov 2012 Det jeg skriver du (Susan) har mulighed for, er jo netop blot at sende en mail til rette sted og tilbyde din hjælp, så de rette ved at du altså gerne vil stå til rådighed næste gang der er et arrangement i dit lokalområde.
    Der er sket meget indenfor de sidste par år, så information der blevet givet for år tilbage er ikke nødvendigvis kendt af dem der sidder på posterne nu.

• #19   1. nov 2012 ja hellere "hoppe af" end at give mig et svar på mit spørgsmål: jeg har en af de mest sjældne racer i DK (tror nærmest kun det er hollænderen der er mere sjælden, og måske rex) og så bliver jeg ikke bedt om at dukke op med et par abyer når i holder pr 200 meter fra hvor jeg bor... hvorfor ikke?

• #20   1. nov 2012 Jeg sidder herinde som privatperson hverken som et bestyrelsesmedlem i DMK eller som DMK's PR ansvarlig.

Så som von Fancy skriver, stil dit spørgsmål af rette kanal og du vil få et svar af rette kanal.

Jeg ville udelukkende være venlig, da jeg svarede på dit spørgsmål til at starte på ( at jeg så i min sygdoms hjerne lige forvekslet datoer er så en anden sag smiley )

Og hermed er jeg hopper ud igen

• #21   1. nov 2012 så det du HELT uofficielt siger er at det vil DMK gerne forklare mig privat, men ikke offentligt?

• #22   1. nov 2012 Det hun siger er nok snarere, skåret ud i pap, at DMK ikke sidder herinde - det er udelukkende privatpersoner smiley

• #23   2. nov 2012 Eller rettere: Hvis du vil have svar på dine spørgsmål, så må du skrive til DMK. Det her er Gnavergalleri. Ikke DMK.

• #24   2. nov 2012 susan nu skriver du 'flere år siden'... har du overvejet at den henvendelse har været til nogen helt andre 'kasketbesiddere' end dem der sidder der nu?
    Og så er det altså ikke helt fair at klandre nogen helt andre mennesker for noget som de sandsynligvis overhovedet ikke har været vidende om.

Desuden... så har der jo faktisk for nyligt været en opfordring om at melde sig til et pr-udvalg - der kunne du jo f.ex. have meldt dig under fanerne.

• #27   3. nov 2012 Jeg gentager...

Kunne folk ikke forstå at der nu er 2 klubber i DK og sådan er det.

Det giver ikke godt PR hverken for den ene eller den anden klub/forening at medlemmerne i de 2 foreninger skændtes offentligt.

Og som sagt hvem der er pr godkendt eller ikke godkendt det kan de færreste udtale sig om.

Og skulle vi så ellers ikke lige klappe hesten

• #28   3. nov 2012 stephanie: jeg gider ikke dine personlige angreb, så det vil jeg undlade at svare på.
    Men ja man skal godkendes var også den opfattelse jeg fik... og når man så får invit. efter aftensmadstid dagen før har man altså rigeligt travlt med at finde bure og vaske og frisere den langhårede, tjekke de andre ser ok ud, udvælge dyr at tage med og andet forberedelse til man gider bruge RET meget tid på godkendelser... jeg kom for at vise marsvin frem som prioritet ET og det er hvad jeg har gjort i dag og fortsætter med i morgen.
    DMF kunne godkende telefonisk fordi de anerkendte at jeg som opdrætter gennem omkring 12 år nok vidste en lille smule om marsvin efterhånden og derfor godt kunne forsvares af reklamere lidt for DMF også.
    DMK forlanger en skriftelig ansøgning og derfor blev det IKKE dem jeg reklamerede for, ellers kunne jeg såmænd have fundet på at reklamere for begge...

• #29   4. nov 2012 Sortfod:
    Teknisk set er der vel 3?

• #30   4. nov 2012 Hvis man ser sådan på det, så ja.
    Men sådan set kun 2 konkurrerende, da den tredje tilsyneladende arbejder med helt andre ting end de andre.

Kommentér på:
hvilken klub?

Annonce