991 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Marsvin: tilmelding til udstilling Marsvin: tilmelding til udstilling

Hej smiley

Jeg har tilmeldt mine marsvin til DMK's udstilling d. 11/2 i Mørkhøj. Jeg har skrevet til kassereren og sendt blanketter med, men problemet er at jeg ikke kan finde et kontonummer hvor jeg kan indbetale prisen for tilmeldingen.

Jeg har ikke fået svar endnu, og der skal senest være betalt 31/1, så jeg tænkte på om der var nogle der vidste hvilket kontonummer jeg skal have fat i eller hvor jeg kan finde det?
Jeg kan ikke komme ind på Kreds 1's hjemmeside.

Hilsen Amanda

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin: tilmelding til udstilling
  • #1   30. jan 2012 Skynd dig at skrive til formanden Nete. Hun tjekker mails mandag og onsdag.

Jeg søger selv svar så hvis du får et må det gerne skrive kontonummeret.

Men i så fald så ses vi på udstillingen! Jeg kommer selv med en kælemut! smiley

• #2   30. jan 2012 Okay, det vil jeg gøre smiley Skal nok skrive hvis jeg finder ud af det.
    Og ja det gør vi, jeg har to kæledyr med smiley

• #3   30. jan 2012 som der står på dmk's hjemmeside, så er siderne til kredse og specialklubber p.t. nede.

Iøvrigt har nete ingenting at gøre med udstillingen i kreds 1, da hun ikke sidder i kredsbestyrelsen.
    Du kan enten kontakte kreds 1s formand - Malene, Kjelins opdræt - eller kreds 1s kasserer - Line, a la Tinds opdræt. Der er link til begge på dmks hjemmeside.

Ellers burde du som medlem have modtaget AT for december, hvor invitationen var i, sammen med alle relevante oplysninger, osse kontonummer.

• #4   30. jan 2012 Jeg har ført spurgt formanden fra DMK om kontonummer. (da jeg skulle med til en tidligere udstilling og da jeg har fået ny mail kunne jeg ikke se hendes tidligere mail om kontonummer).

• #5   30. jan 2012 Nej, men det er stadig smartere at kontakte dem der står for udstillingen end at kontakte formanden, som slet ikke har noget med den at gøre. Hun har nok andre ting at lave også.
    Det er ikke nødvendigvis ALTID formanden man skal kontakte hver gang man har et lille problem, specielt når der er tale om ting, der slet ikke ligger indenfor hendes ansvarsområde.

• #6   30. jan 2012 Eller man kan evt. kontakte udstillingskoordinatoren, som bør ligge inde med al informationen vedrørende udstillingen.

• #7   30. jan 2012 Jeg har fået AT for december, men jeg kan simpelthen ikke se kontonummeret nogle steder :S

• #8   30. jan 2012 Nu har jeg skrevet til kasseren for udstillingen (for 2 dage siden), og til littlemysteries som der stod i autosvaret og til Nete Dietrich.

Nu håber jeg så at jeg har ramt rigtigt med en af dem...

• #9   30. jan 2012 som jeg skrev, kunne du osse kontakte kreds 1s kasserer - og jo kontonummeret står i bladet.

• #10   7. feb 2012 Har lige et spørgsmål til jer, denne udstilling er det en man kan komme som publikum og kigge på og ved i hvad det koster?

• #11   7. feb 2012 Det er gratis at komme og kigge og publikum er mere end velkomne smiley

• #12   7. feb 2012 Ej hvor skønt,så må vi da lige en tur ud og kigge, er lidt nysgerrig på hvad der sker på sådan en udstilling og så er det jo altid rart at se en masse søde grise smiley

Kommentér på:
Marsvin: tilmelding til udstilling

Annonce