11. aug 2010 Følger: 29 Følgere: 25 Gnavere: 2 Emner: 18 Svar: 41
HJÆLP! Kaninhop :-D {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg vil rigtig gerne begynde at springe med min kanin Hr. Vimse Men det er tit sådan at han springer når han vil? Og kan simpel hen bare ikke få ham til det hvis først han har besluttet sig for at han ikke vil det? Jeg har flere gange ham springe over mega høje ting på måske 80 cm. men når jeg så sætter et op på 20 cm. kan han lige pludslig ikke spring? Er det fordi jeg gør noget forkert eller er det fordi han ikke gider? Og når han så har spruget over vil jeg jo gerne give ham en beløning men han er bare ikke typen der gider at spise fa hånden Jeg har set flere vidoer her inde hvor folk ''bare'' går bag hved deres kaniner og de springer en hel bane,unden besvær Nogne der kan hjælpe mig vil nemelig rigtig gerne have at han også syntes det er sjovt.
Mange tak på forhånd
aug 2010
Følger: 29 Følgere: 25 Gnavere: 2 Emner: 18 Svar: 41
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 29 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 476
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 46 Gnavere: 21 Emner: 4 Svar: 131
Vi træner i Roskilde torsdag i ulige uger, her skal du være meget velkommen med ham
aug 2010
Betina M
Mange tak! Men hvordan sele træner man den?
Lisa .
Det er helt sikkert en mulighed Vil lige undersøge om det er muligt For jeg har nemelig også min egen hest, der skal være tid til Men hvad koster det?
jan 2011
Følger: 46 Følgere: 46 Gnavere: 21 Emner: 4 Svar: 131
aug 2010
apr 2010
apr 2010
aug 2010
Mange tak! Men han er bare meget sådan at han nærmest er bange hvis man går bag hved ham han prøver at løbe fra mig? Jeg har sådan en sele jeg har en ganske normal sort en fra Maxi Zoo og en anden fra Maxi Zoo det er en med et slags net Men den har han ikke haft på et sfykke tid så hved ikke rigtig om han kan passe dem Men hvis han kan passe begge hvilken er så best på ham?
Agnes Thor. .
Det gør overhovde ikke noget
apr 2010
Stald Linhawk: Det skal han bare vænne sig til - sørg for at være meget rolig når du håndterer ham så. Sådan at du går bag ham og bliver han bange så standser du og står helt rolig og bare venter på han bliver rolig. Og går han helt i panik så prøv at berolige ham med berøring, hvor du nusser ham eller tager ham op..
Jeg har ikke nogen faglig begrundelse, men jeg bryder mig ikke om de der "net" som du kalder den - men den anden lyder bare som en alm. H sele - den ville jeg bruge hvis jeg var dig.
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
I så fald, skal du have fat i en anden Men jeg kan selvfølgelig også huske forkert
aug 2010
Mange tak Betina
Assantridfu ©Bauque 'Cangzhen'
Den sidder bag på Og det er jeg HELT sikker på
HJÆLP! Kaninhop :-D