{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

"HOPNING" HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Jeg er begyndt at blive intra i kanin hop (Tror jeg det hedder?) Men i hvert fald vil jeg gerne have noget hjælp! Jeg har prøvet at bygge et lille spring at et par pinde og to spande, de kan sagtens springe over det, det er ikke det der er problemet (Jeg har set dem springe over MEGET højere ting) Men de stopper bare og snuser til det? evt, bare hopper ind i det, eller finder selv det mindste hul og hopper igennem det? HJÆLP! Jeg ved jo de godt kan springe, men de GÅR bare hen til springet og stopper? Jeg skal nærmest jage dem for at de har den rigtige fart! Og hvis jeg ikke sætter noget ved siderne i springet så løber de bare forbi!?

Og hvor kan bare kæbe kanin spring?
PLEASE HJÆLP MIG!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "HOPNING" HJÆLP!!
  • #1   19. nov 2011 Start helt ned på et spring der er 5-10 cm og øv det indtil de har lært hvad det går ud på. Du kan ikke forvente at de kan hoppe særlig højt i starten, for selvom de kan så skal de jo lige finde ud af hvad det er.

Sæt pinden meget lavt i starten og lad kaninen gå hen til det og snuse til det. Når den så på et tidspunkt hopper over så ros den så den finger ud af at det den gjorde var rigtigt.

At jage kaninen hen mod springet vil blot resultere i at den ikke synes det er sjovt.

• #3   19. nov 2011 Du kan købe hop i diverse dyrehandlere og på benie.dk

Der er også Libra Artic

Kommentér på:
"HOPNING" HJÆLP!!

Annonce