Musrtræf - føling for interesse Musrtræf - føling for interesse
Kære folk på gnavergalleriet :.)
Jeg har i længere tid overvejet et musetræf og vil nu høre følgende:
Hvis et musetræf i Rødovre blev stablet på benene, hvor idéen er at man tager sine muslinger med, for at kunne udstille og sælge, hvor mange er så friske? Jeg har opbygget en grov ramme for dagens indhold, som lyder således:
Idéen vil være at jeg skal have ca. 10 mennesker på besøg, i min 47kvm 1værelses lejlighed. Vi har en forholdsvis stor stue/centerrum, hvor det vil foregå. Det vil blive engang midt i December, med juleforfriskninger.
Folk tager mus med, de gerne vil sælge og har så mulighed for at vise eventuelle købere musene og ellers udveksle generel snak og hygge.
- derudover overvejer jeg at lave en uformel museudstilling, hvor der vil blive stemt efter hvor meget hver enkelt person, kan lide en bestemt mus (lidt ala gnavergalleries lav-ekstra høj kvota). I slutningen af arrangementet vil der så blive optalt stemmer og vinderen får en lille præmie. Jeg gør opmærksom på at det er en UOFFICIEL afstemning, hvis den bliver sat igang, så der bliver ikke taget højde for racestandard ell.l., ud over hvad folk selv vil ligge i det.
Det kommer til at koste 60 kr. at være med, som går til at betale mad, drikkevarer o.a..
Så lad mig høre hvad I syntes - hvis vi kommer op på de 10, holder jeg det. Kan ikke huse flere end ti mennesker + mus.
- og det skal slf. pointeres at ingen syge mus er velkomne, både for de besøgendes og mine egne mus' skyld.
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Gnavere: 16 Emner: 81 Svar: 821
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 6 Gnavere: 2 Emner: 9 Svar: 80
apr 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 157 Svar: 642
Musrtræf - føling for interesse