344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Medlemskab i DMK Medlemskab i DMK

Goddag og hejsa smiley

Jeg vil rigtig gerne være medlem i Dansk Marsvineklub, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan man bliver medlem. Jeg har været inde på hjemmesiden, og jeg skrev også en mail under "bliv medlem".
Det er meeeget lang tid siden nu, men jeg har ikke fået svar.
Skal jeg skrive en ny, eller er jeg det helt forkerte sted?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Medlemskab i DMK
  • #1   5. jan 2011 Nej det er det rigtige sted, men prøv i stedet at sende en mail til kasserer@marsvineklub.dk omkring at blive medlem.

• #2   5. jan 2011 Ok.
    Tusind tak for hjælpen smiley

• #3   5. jan 2011 Nogle gange sker der en eller anden kikser, så de ikke får alle de mails man sender - ved ikke om fejlen er blevet rettet.

Har bare prøvet ind i mellem at min mail tilsyneladende går tabt, - så nogle gange skal man prøve igen.

• #4   5. jan 2011 Okay smiley
    Har også sendt en til mail, og jeg fik også en mail om at den var kommet frem. Noget med "kræver din mail tilbagevending hører du fra mig snarest", auto-sende ting ting xD Så går ud fra at det lykkedes denne gang (Jubiii!!!)

• #5   7. jan 2011 Har lige et til spørgsmål:

Er der nogle der ved hvor lang tid der ca. går?
    Jeg vil nemlig gerne med til Gladsaxe, men er ikke helt sikker på at jeg kan nå det...

Hilsen Amanda, som er alt for utålmodig smiley

• #6   7. jan 2011 Det er ikke til at sige. Bestyrelsen har lige haft juleferie så det kan godt være der er lidt ventetid, men jeg ved det ikke. Hvilken udstilling mener du? Hvis det er kreds 1 udstillingen i marts er der ikke tilmelding før i februar eller noget.. smiley

• #7   7. jan 2011 nope, invitten til kreds 1 er lige lagt på hjemmesiden - deadline til normalpris er 31/1.. og så er der lidt dyrere eftertilmeldinger til og med d. 7/2 tror jeg nok det var.

• #8   7. jan 2011 Okay, havde ikke tjekket efter da jeg ikke skal med, var bare lidt hurtig hovedregning hvornår fristen ville være smiley

• #9   7. jan 2011 Okay, tak smiley

Mente nu den der hedder "Team Glad".
    Der står 3/1 og så d. 17 i parantes...

Undskyld hvis nogle af mine spørgsmål et lidt mærkelige, men det er min første udstilling så er ikke helt inde i alt det der endnu smiley

• #10   8. jan 2011 Team Glad udstillingen er d. 29/1. D. 3/1 er der tilmeldingsfrist til normal pris, og 17/1 er der eftertilmelding til, til forhøjet pris.
    Men du skal ikke være DMK medlem for at komme og kigge på udstillingen hvis det er det du vil? Men skal du udstille skal du være medlem og tilmelde senest 17/1 så det er nok meget knapt at du kan nå det (+ eftertilmelding koster en del mere end normal tilmelding).

• #11   8. jan 2011 Men du kan altid prøve og skrive til kredsen og fortælle du har søgt om medlemsskab men endnu ikke har modtaget noget fra kasseren. Og så høre om de vil lade dig udstille alligevel.

Det kan lade sig gøre, men er helt op til kredsen om de vil det eller ej. Så ved ikke hvor hjælpsomme kreds 1 er. Men det er et forsøgt værd.

• #12   8. jan 2011 ahem christina.. nu har kredsen sgu ik noget at gøre med team glads udstilling - så her kan de altså ikke hjælpe.
    Det er op til team glad (hvem de så består af) at bestemme.

• #13   8. jan 2011 Ja til den ja det er rigtigt. Jeg holder ikke øje med om det team eller kreds når jeg ikke skal med..

Men i bund og grund er det jo det samme om det er team eller kreds udstilling. dem der afholder bestemmer om de giver lov.

Og siden en del af team glad er kasseren som er den sløve så... hehe

• #14   8. jan 2011 gør jeg heller ik.. men jeg har nogenlunde styr på hvad der afholdes på sjælland som er kreds-udstillinger... følger jo lissom med når man står for hjemmesiden *G*

• #15   9. jan 2011 Iiih, nu er der gået 5 dage! Der kan vel ikke gå så lang tid før mailen bliver tjekket, og en eller anden svarer?
    Jeg har ikke betalt på det der giro-halløjsa endnu, men går ikke ud fra at det er derfor... Det venter jeg med til jeg får svar

Men det er nok bare mig som er alt for utålmodig. Fy skamme mig, som nok hellere må tage sig sammen og vente smiley

• #16   9. jan 2011 ellers står der jo telefonnummer til kasseren på dmk's hjemmeside - så må du jo ringe.

• #17   9. jan 2011 Ja, det tror jeg også at jeg gør. Men giver dem lige en dag eller to til, og ser om der ikke kom et svar

• #18   9. jan 2011 Bestyrelsen har lige holdt ferie, er vist først kommet fra ferie nu, så måske det kan forklare lidt af ventetiden smiley

Selv om nye medlemmer burde have 1.prioritet...

• #19   9. jan 2011 Der stod på hjemmesiden at de ville vende tilbage fra ferie d. 6, og jeg skrev d. 5.

Sidste gang jeg skrev var for et halvt år siden, og jeg fik aldrig svar. Jeg ved ikke helt om det var fordi der gik kuk i systemet, men denne gang burde jeg da snart høre et eller andet fra dem...

• #20   9. jan 2011 Jeg kan så oplyse dig om at kasseren ikke har haft mulighed for at svare dig da han sammen med bestyrelsen har haft ferie indtil d. 7. Og at han har været væk hele weekenden.

Og så hurtigt går det heller ikke. Og som Lina skriver kan du jo ringe til kasseren.

Og ja der har været kuk i systemet for et ½ år siden noget med mail adresser der ikke virkede osv.

• #21   9. jan 2011 Okay smiley

Nårh, så er det derfor smiley
    Så fik jeg løst det mysterium...

Kommentér på:
Medlemskab i DMK

Annonce