Indlæser...
Sortering
at få godkendt sit galleri det er da godt nok et tough crowd der er her inde :) Jeg ved ikke om det er fordi jeg har skrevet for lidt på galleri...
Generel Diskussion
Oprettet:
1. apr 2019
Visninger:
437
Hvornår bygger drægtig kanin rede? Hej allesammen:) Jeg fik min hunkanin parret d. 16. marts, og hun er derfor på 16. dag. Da jeg kom hjem i dag, har je...
Avl og genetik
Oprettet:
1. apr 2019
Visninger:
1.299
Ny i kanin feltet Hejsa. Jeg har i torsdags hentet en lille dværgkanin på 10 uger. Han er født udenfor, og bor i vores isoleret skur i ...
Generel Diskussion
Oprettet:
13. apr 2019
Visninger:
758
Drægtig kanin - bekymring Hej GG Jeg skrev et indlæg for en uges tid siden, fordi min drægtige hunkanin havde plukket sig på 16. dagen. Jeg ko...
Avl og genetik
Oprettet:
19. apr 2019
Visninger:
886
Min kanin er bange efter hun så en hund første gang Hej alle sammen, jeg har en hun kanin på snart 4 år, fornyeligt ( 6 uger siden ) fik vi en hvalp, min kanin plejer og s...
Generel Diskussion
Oprettet:
25. apr 2019
Visninger:
602
Kaniner og avispapir Hej alle på gnavergalleri Sagen er den at jeg har en veninde som også har kanin og i dens bur er der avispapir fordi h...
Generel Diskussion
Oprettet:
26. apr 2019
Visninger:
2.853
Hjælp til kanin unge Hej derude jeg har brug for jeres hjælp. Min kanin fik 3 unger i påsken. jeg tjekkede reden et døgn efter der var rigt...
Avl og genetik
Oprettet:
7. maj 2019
Visninger:
950
For gammel hunkanin Hej GG, Jeg har fået at vide af en bekendt, af min køberen af min gamle kanin... at køberen vil lave unger på hende. ...
Avl og genetik
Oprettet:
15. maj 2019
Visninger:
685
Hvad skal min kanin hedde? Hej Jeg skal snart have en kanin unge. Men det er for tidligt at se hvilket køn det er. Jeg skal have en blanding af ...
Generel Diskussion
Oprettet:
11. jul 2019
Visninger:
1.236
Ny kanin? Kan de sammen Hejsa :) Jeg står og overvejer at anskaffe mig en ny kanin til min gamle kanin. Den gamle kanin: Hun er en rigtig ...
Generel Diskussion
Oprettet:
25. jul 2019
Visninger:
572
Døde kaninunger Hej allesammen Står i den situation, at min kanin har født 3 døde unger:,( Hvad gør man så nu? Skal hun parres igen (...
Avl og genetik
Oprettet:
13. aug 2019
Visninger:
942
Minde af kanin Det er kommet til det punkt, hvor min kære kanin skal aflives. Efter 8 gode og lange år, er det desværre blevet tid til...
Generel Diskussion
Oprettet:
25. aug 2019
Visninger:
796
Kanin har en våd og mørk numse Jeg var ude og hente min kanin og de seneste par dage har min kanin teddy’s numse været våd og mørk. Min anden kanin d...
Generel Diskussion
Oprettet:
29. aug 2019
Visninger:
592
Orm hos kanin Hej allesammen Min ene hankanin er desværre ramt af orm. Jeg har kontaktet dyrlægen og har fået en recept, som kan afh...
Generel Diskussion
Oprettet:
29. aug 2019
Visninger:
730
Drægtig kanin? Hej GG. Jeg håber I kan hjælpe mig, med min kanin. Hun er muligvis drægtig men jeg er ikke sikker. Hun har været samme...
Avl og genetik
Oprettet:
4. sep 2019
Visninger:
856
Gammel kanin med afføring bagi Hejsa :-) Hos min mor har vi en efterhånden 11 år gammel løvehoved. Han står udendørs i stort bur, har massere appet...
Generel Diskussion
Oprettet:
8. sep 2019
Visninger:
570
Udendørs kanin til indendørs kanin? Jeg har tænkt meget på om jeg skal prøve at vende min udendørs kanin til at rende rundt indenfor. Jeg er flyttet selv o...
Generel Diskussion
Oprettet:
9. sep 2019
Visninger:
2.814
Kanin pension Hej alle. Jeg mangler pasning til min kanin i denne her weekend og generelt når vi ikke er hjemme, i mere end et par...
Generel Diskussion
Oprettet:
19. sep 2019
Visninger:
981
Kanin/gnaver instagram! Hey alle derude! Er der nogen af jer der har en instagram profil dedikeret til jeres dyr? Skriv den endelig, så kan ...
Off Topic
Oprettet:
7. okt 2019
Visninger:
663
Bundstrøelse og løbegård Jeg har haft kanin i en del år efterhånden. For noget tid siden fik jeg min sidste kanin aflivet, grundet sygdom. N...
Off Topic
Oprettet:
17. okt 2019
Visninger:
824

Annonce