Forum kategorier

Justin Bieber | Fan gruppe.

Justin Bieber | Fan gruppe.

Medlemmer: 11
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Velkommen til gruppen! Velkommen til "Justin Bieber | Fan gruppe" Jeg håber vi får en masse medlemmer med. og det bliver en god gruppe. det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. aug 2011
Visninger:
1.124
Idoler :-) Ved jo jer som nu er medlem af denne gruppe er Justin Bieber fan :D, Men man kan da godt have andre idoler? ;p Så vil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2011
Visninger:
476
Fan fiction med Justin <3 Hvis i ikke allerede gør, så læs nogle fanfictions med Justin. eller andre idoler mange af dem er vildt gode! <3 http...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. dec 2011
Visninger:
2.462
Konkurrence | Kom og vær' med! | Jeg laver nu en konkurrence. :) Om et nyt gruppe billede :) Regler/Info: *I må linke 2 billeder *de SKAL self. væ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2011
Visninger:
2.070
Konkurrence Jeg tænkte om vi ikke skulle lave en anden Konkurrence istedet for dem vi hele tiden får :D !! Det går ud på jeg stille...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. dec 2011
Visninger:
643
Velkommen tilbage! :-) Det er et godt stykke tid siden at jeg har været aktiv herinde, det beklager jeg, men har haft for travlt, med skole, d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2012
Visninger:
298
Velkommen til Emma&Echo. Tag godt imod vores nye medlem. :-) Jeg håber du får det godt i denne gruppe, jeg kender dig jo lidt, vi har skrevet me...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2012
Visninger:
551
Hej Beliebers. Det er flere måneder siden der er sket noget på siden, så tænkte jeg ville sætte den lidt igang igen? Vil I være med ti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jun 2013
Visninger:
2.091

Annonce