Forum kategorier

Transport rundt i landet

Transport rundt i landet

Medlemmer: 211
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
søges : gråsten -sjælland Hej ! Jeg søger en som vil tage min smukke kanin med fra sønderjylland til sjælland mellem tidligst d. 23/8 og sene...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2012
Visninger:
352
Er der nogen der skal fra sjælland til jylland og retur ??? Hejsa. Jeg søger hjælp til transport af en kanin fra køge til herning og tage en kanin med retur.. Jeg betaler selv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. aug 2012
Visninger:
900
Sjælland - Sønderjylland tilbydes Hej. Ved der er noget tid til, men kan ligeså godt skrive det nu. Den 8 september skal jeg fra Holbæk og til Sønder...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2012
Visninger:
715
Tilbydes: Hvam St. til Roskilde tur/retur Vi tager denne rute tur/retur natten til d. 1. Sept Fra Hvam St. til Lejre/Roskilde. Retur d. 2 Sept. Vi tilbyder ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. aug 2012
Visninger:
819
varde-silkeborg t/t 7 okt hej, den 7 oktober skal jeg fra varde til silkeborg via herning, og retur igen og tager gerne med langs ruten, skal vi ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. sep 2012
Visninger:
380
Ålborg øst til Faxe Transport af kaniner søges fra Ålborg øst til Faxe. En pige herinde vil gerne af med sine kaniner, så jeg har tilbudt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. sep 2012
Visninger:
581
Tilbydes. Fyn (vissenbjerg) rødby og retur Hej, min familie og jeg skal til lalandia i rødby i morgen til søndag. I den forbindelse kan vi godt tilbyde transpo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2012
Visninger:
899
Søges: 9310 Vodskov - 5772 Kværndrup Fyn Jeg søger transport af en sheltiepige snarest muligt. Hun skal gerne transporteres fra Vodskov (Kan evt. transporteres ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. okt 2012
Visninger:
397
transport søges fra randers eller Århus og ned til sønderjylland området jeg er vel ikke så heldig at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg har en som kan tage 3 stk kaniner med ned til randers...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. okt 2012
Visninger:
1.255
*SØGES* Bornholm - Jylland eller Fyn! Jeg søger transport fra Bornholm til Jylland eller Fyn :) Jeg søger transport af en kanin på det stykke, så hvis i s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. okt 2012
Visninger:
590
Søges Slagelse-Århus Hey. Vil høre om der er nogen der kan transportere en fritte+bur fra slagelse-Århus. Betaler self. benzin penge ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2012
Visninger:
534
Tilbydes !! Køge (Sjælland) til Haarby (Fyn) og omvendt :) Je kører fra Køge fredag den 9. november om eftermiddagen, og til Haarby på Fyn, jeg har plads i bilen til transport af...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. nov 2012
Visninger:
1.240
Transport af marsvin fra Støvring til KBH Vil høre om der er nogen der har mulighed for at transportere nogle marsvin fra Støvring til Sjælland (omkring KBH)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. nov 2012
Visninger:
670
Søger transport fra skælskør til jylland eller odense Transport (ink låne kasse) til 2 ildere (kan sidde sammen) gerne hurtigst muligt, fra skælskør til odense eller jylland...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. nov 2012
Visninger:
525
Tilbyder Sjælland-Tyskland d 9 december Søndag d 9 december skal jeg en tur til opdrætter Treenehasen i Tyskland og hente en lille teddypige. Jeg kører fra Has...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2012
Visninger:
1.454
østjylland til sjælland søges jeg søger transport af kanin fra østjylland til sjælland... har du mulighed for at hjelpe? det drejer sig om 3 kani...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2012
Visninger:
995
Transport fra Sverige til Sjælland søges Vil høre om der er nogen der skal til Sverige på lørdag (i nærheden af Brändåsen) og kan tage marsvin med hjem :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2012
Visninger:
634
Transport fra Kbh til landskrona (eller omvendt) tilbydes Jeg skal til Landskrona og hente nogle rex på lørdag og kan tage dyr med til Landskrona eller fra Landskrona og til Kbh...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. nov 2012
Visninger:
1.116
Søges:Vejle til Næstved 1-2 ildere søger transport til næstved fra vejle inden for nærmeste fremtid, Dyrene vil være pakket og forplejet når ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2012
Visninger:
392
søger lunderskov-juelsminde jeg søger transport af to kaninunger fra lunderskov til juelsminde eller så tæt på som muligt...giver gerne noget til b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. nov 2012
Visninger:
494

Annonce