Forum kategorier

Transport rundt i landet

Transport rundt i landet

Medlemmer: 211
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Søges: KBH - (Nord)Jylland Omk 17/7 Jeg søger nogle der kan tage en rotte unge med fra København til Jylland omkring den 17/7 2011. Jeg giver selvfølgelig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2011
Visninger:
347
Søger: Vorbasse - Aalborg/Frederikshavn Hejsa! Er der nogen herinde fra der skal til Vorbasse, eller forbi Vorbasse, i nærmeste fremtid? Har forelsket mig i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2011
Visninger:
539
Søges Silkeborg - frederikshavn/skagen jeg sger transport af en lille hamster fra silkeborg til frederikshanv/hjørring eller skagen
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2011
Visninger:
785
søger: Farum-nordjylland jeg søger transport af en mus fra farum til nordylland. håber nogle kan hjælpe med dette
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jun 2011
Visninger:
916
Tilbydes : Aalborg - Sjælland tur/retur d. 21/8-11 d. 21 august har jeg fået lavet mig en aftale på Sjælland og har i den forbindelse mulighed for, at tage dyr med fra Aa...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jun 2011
Visninger:
1.784
Odense - københavn og retur tilbydes Da jeg her på onsdag d 6/7 tager et smut til københavn for at se min nye lille rotte pige. Ville jeg da gerne tilbyde l...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2011
Visninger:
1.276
Søger: Sjælland til Midt/Østjylland Jeg søger en der gider tage nogle mus med far Sjælland og gerne til Randers i Østjylland, Kan nok også hente andre sted...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jul 2011
Visninger:
1.361
Slagelse-Ribe tilbydes Ved det er lidt i sidste øjeblik, men vil alligevel lige give tilbudet :D Torsdag aften tager mig og min søster til R...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jul 2011
Visninger:
705
Søger: Kolding - Øst/Midtjylland Hej, jeg søger en der kan tage 4 musepiger med fra Kolding af og op til gerne Randers, men jeg kan også godt komme til ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
1.273
søger transport fra Vorbasse til Frederikshavn Jeg søger transport fra Vorbasse til Frederikhavn da jeg ikke selv har mulighed for at komme helt der ned. Så skrev ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
752
Søger: Broager - Randers! Jeg søger en som kan tage en kanin med til mig, fra Broager også til Laurbjerg som ligger tæt ved Randers, kan evt hent...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
477
Søger Sjælland - Jylland hejsa jeg har en chinchilla hun siddende på sjælland som jeg meget gerne vil have hjem Hende der har den på sjælland bo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2011
Visninger:
462
Søger: SønderJyland - Østjyland! Jeg søger en som kan tage en kanin med til mig, fra Broager også til Laurbjerg som ligger tæt ved Randers, kan evt hent...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2011
Visninger:
361
søger transport fra skagen til esbjerg hej :) har fundet den skønneste fuzz mus men mangler transport :( fra skagen til esbjerg håber der en nogen der kan hjæ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2011
Visninger:
1.496
Sønderjyland - Midt/østjyland Jeg søger en som kører fra Sønderjyland(byen skal i nok få afvide) og kan tage en kanin med til Midt/østjyland! kan skr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2011
Visninger:
325
hørring til esbjerg har fundet transport fra skagen til hørring men der mangler et stykke endnu håber der er nogen der gidder give en hånd ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jul 2011
Visninger:
1.573
søger: fra ribe til nordjylland jeg søger transport af en kanin fra ribe til nordjylland (skagen, frederikshavn, hjørring, aalborg)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jul 2011
Visninger:
902
Søger Nordjylland til København eller i nærheden Hej. Jeg skal have nogle mus hjem fra mikka, men har ikke lige mulighed for at tage afsted selv, så hvis der er nogl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jul 2011
Visninger:
1.034
Søger transport fra slagelse til et sted tætter på kbh, farum eller lign. Hey jeg har fundet nogle plastik kasse i slagelse som jeg kan bruge til mine mus:) men det er ret langt fra mig:( jeg b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2011
Visninger:
1.199
søger transport fra Albertslund til Frederikshavn. Jeg søger tarnsport af en lille sød rotte pige. (fra blackies) Hun bor i Albertslund ved opdrætter (KBH) Jeg har ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2011
Visninger:
789

Annonce