Forum kategorier

Vi med flotte gnaver ©

Vi med flotte gnaver ©

Medlemmer: 111
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
FOTOTIME I kender reglerne Mindst 5 VINDEREN: En kommentar + GRATIS lavet billede med det samme (Hvis man vil have det) og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. feb 2011
Visninger:
480
AKUT !!!!!!! MIN HUN KANIN HAR FØDT OG JEG VED IKKE RIGTIG HVORDAN. MEN JEG HAR KIGGET I REDEN OG DER ER 4 UNGER OG DE SER UD SOM OM...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2011
Visninger:
1.409
Nogle ideer? Har nogle gode ideer til gruppen nye regler, noget i syntes er dårligt som i godt vil diskuterer? m.m.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2011
Visninger:
529
Unger + rensning af bur Hej alle sammen. Min hun kanin har født unger, som jeg også fortalte sidste uge. Øhm. Buret er rigtig ulækkert og jeg v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2011
Visninger:
473
vinter hej alle jeg vil bare lige spørge hvad i gør med jeres kaniner når det er rigtig rigtig koldt uden for jeg ved nemlig ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2011
Visninger:
506
FOTOTIME PÅ EN MÅDE 13/2 2011 Det går ud på: 1. RUNDE:Jeg bestemmer emne, og så sender i linket. Der ryger ikke nogen ud. jeg giver jer point. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2011
Visninger:
344
Kanin unger Hvor lang tid går der endelig før man må tage ungerne fra moren og lægge dem over i et bur for samlet. Altså har de sta...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
348
Til hjælpe-admins... Hej hjælpe-adminser =O). I må gerne invitere til gruppen hvis i vil =O). Hilsen Hauritsgaarden =O).
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. mar 2011
Visninger:
377
Hjemmeside Hej alle sammen :) Jeg vil gerne have en hjemmeside med mine kaniner og fotos osv.. Men har i nogle gode foreslag ? so...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2011
Visninger:
370
KØN Hej alle sammen. Jeg er ikke så god til at finde ud af kønnet på mine kanin unger, de er cirka 7-8 uger gamle nu. Men h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. mar 2011
Visninger:
1.433
Ingen lyst Hej alle sammen. Da jeg gerne vil parre mine kaniner her igen snart, sker der ingenting, når jeg lukker dem sammen. De...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2011
Visninger:
388
Hvor gør hun det? XD Når jeg springer med min kanin Sarah så tager hun fat i stålpen (staves) og rive den til siden og løber lige igennem. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2011
Visninger:
794
Kanin unge mangler 1 øje ! ! ! Hej alle sammen. Da denne lille ven, som min mor kanin har født. Jeg gik og ventede på at de fik øjne, og de to andre ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. maj 2011
Visninger:
964
Kursen mod gnaverland www.gnavergalleri.dk/grupper/kursenmodgnaverland Jeg håber i vil være med i min gruppe det vil blive rigtig hyggeli...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2011
Visninger:
875
Kom så ;D Vi skal da have nogle flere i gruppen :D. Måske kan vi så også komme højere op på listen? Men hvis der nogle der gider ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2011
Visninger:
1.276
Hvilket program?? Hvilket program kan man bruge til at lave flotte redigeret billeder?? det skal helst være et der er gratis :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
1.048
KONKURRENCE! VIL DU VÆRE VÆRE MED I DENNE KONKURRENCE SÅ TILMELD DIG ;D. DU HAR TIL DEN 7/8 2011! REGLERNE: DU MÅ IKKE STEM...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
707
FOTOTIME! 8/7 2011 I kender reglerne ;D.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2011
Visninger:
269
Farve og race? Hej GG! ;) Jeg ville høre om i vidste hvilken race, og hvad farven hedder på min kanin?? Her er link: http://www.gna...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2011
Visninger:
683
Farve? Hvad farve er Darwin og Snusen ved i det? Link til Snusen´s profil :). http:/www.gnavergalleri.dk/gal_visbil.aspx?I...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jul 2011
Visninger:
287

Annonce