Forum kategorier

Gnaverens behov

Gnaverens behov

Medlemmer: 82
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Velkommen Velkommen til gruppen! Gruppen er forbeholdt snak og diskution om hvad vores gnaver har behov for og hvad der er bed...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2010
Visninger:
445
Underlag i buret Hvad bruger i til underlag i jeres gnaver's bure? Vi bruger spåner fra netto til vores marsvin, spåner til vores kan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2010
Visninger:
1.622
Ældre kanin (9 år) særlige behov? Jeg har en ældre kanin, Chilly, som også har egen profil, som lige er fyldt 9 år. Har ældre kaniner nogle særlige be...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2010
Visninger:
661
Ørkenrotte Hej! Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om ørkenrotten. Hvor længe de lever, foder, anlæg for tamhed, temerament os...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
1.664
Kastereat (Staves) Heej hvad syntes i Skal Bimse kastraeas eller ej hvis ik så skal han gå alene resten af sit liv :( Og da marsvin jo er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2010
Visninger:
850
Marsvine spring? Hej.. :) Ville høre om marsvin godt kan klar og hoppe marsvine spring? Altså, bare sådan nogle på 5cm. eller sådan nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2010
Visninger:
920
Hjælp /;. Her igår opdagede jeg at min kanin var utrolig stille, den plejer altid at komme hen til træmmerne når man kommer, elle...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. okt 2010
Visninger:
648
Hjælp til marsvin problem. Hej alle gruppe medlemer. Jeg ved ikke om det er okay jeg spørg, men hvis det ikke er kan i bare slettet forummet. Oka...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. nov 2010
Visninger:
1.323
Romeo, Dex og Bundy Hej alle. Da min kæreste og jeg er gået fra hinanden, var jeg desværre nødslaget til at aflevere mine tre smukke ro...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. mar 2011
Visninger:
582
Kanin nr 2? Hej, jeg har en kastareret kanin, jeg overvejer at få en makker til den, men den har altid gået alene. Go ide?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2011
Visninger:
1.541

Annonce