Forum kategorier

Alt om kaniner, marsvin, rotter, hamster, mus

Alt om kaniner, marsvin, rotter, hamster, mus

Medlemmer: 110
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
bur til en kanin bur til en kanin hvordan synes i man kan lave det bedst bur til en kanin hvis man selv skal lave det og hvad kan ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
1.456
marsin i bur Kan et marsvin godt kun gå i en bund? (unden at et bur) Da jeg har set det og synes det ser godt ud.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jul 2010
Visninger:
472
nyt videoklip se den nye videoklip af mine kaninunger giv endda os en kommentar
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2010
Visninger:
394
En ny lille bebz :D Så fik jeg endelig min første kanin<b>unge</b> :D Kig gerne profilen: http://www.gnavergalleri.dk/html/gal_visbil.asp...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jul 2010
Visninger:
767
øjenbetændelse? min kanin har fået øjebetændelse. og har ingen idé om hva jeg skal gøre. har fået afvide kamille te skulle hjælpe det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jul 2010
Visninger:
1.557
Kanin vask? Hej kan man godt vaske en Kanin? - Det er fordi min han er blevet MEGET beskidt!! :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jul 2010
Visninger:
1.536
til kanin avler jeg vil lige høre når i har kanin unger som ligger i reden hvordan muger i så ud? jeg er så heldig at min hun kun gø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
555
Hvornår er de gamle nok? Hej.. Hvornår er kaniner gamle nok til at få unger?? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2010
Visninger:
1.004
Gode kanin navne???:D Så har jeg endlig fået overtalt mine forældre til at få 2 nye kaniner. Vi skal hente dem i aften ude hos en vi kender. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
2.028
kanin unger. så fik man lige oprettet et galleri med ungerne (: kom og kig gerne kommenter I;
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
376
overvejer at anskaffe en kanin til kæl hej alle sammen jeg har tænkt over det længe, og har som barn også haft kanin og også som voksen,. jeg vil gern...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. aug 2010
Visninger:
1.704
Marsvine Spring? Hej.. :) Ville høre om marsvin godt kan klar og hoppe marsvine spring? Altså, bare sådan nogle på 5cm. eller sådan nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2010
Visninger:
704
Hænge øre eller strit øre?! Få ham her hænge øre eller strit øre ? 1: http://www.gnavergalleri.dk/uploads_large_wm/61684.jpg?14-08-2010 15:52:...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. aug 2010
Visninger:
661
bedømmelse hej alle :) vil i ikke bedømme Bimmer? jeg bedømmer 100% tilbage jeg kommenterer ikke og det behøver du heller ikke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. aug 2010
Visninger:
488
kaniner hvornår er kaniner køns moden ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. aug 2010
Visninger:
360
kig! (: nye billeder i mit album med mine små bæbser. kig og skriv gerne en pm hvis du er intra i en og gerne vil resavere den...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2010
Visninger:
862
alle jer med marsvin :) hej jeg har oprettet en gruppe som hedder- alt om marsvin- håber i vil være medlem bare ansøg! :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2010
Visninger:
552
Har lige fået hamster hjem Jeg så her inde at der var en der ikke kunne have sit hamster her så det tog jeg til mig og så nu vil jeg gerne høre om...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. aug 2010
Visninger:
1.522
til kanin avler jeg tænkte på, hvornår tjekker i køn på jeres kanin unger. fordi faldt over en annonce hvor det var kaninunger på ald...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. aug 2010
Visninger:
522
kanin vil en Engelsk Schecke passe godt sammen med en hollænder hvis den skal parres da jeg har en hollænder
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
351

Annonce