Indlæser...
Sortering
springklar kanin jeg har en kanin på 15 uger som vi gerne vil springe med. Vi startede med bare at lokke med en godbid og han hoppede ov...
Generel Diskussion
Oprettet:
29. sep 2012
Visninger:
376
Hvilken sele? (kanin) Min kanin Molly har det med at stresse i sele... Hun har en alm. H sele. Så nu vil jeg prøve med en ny sele. Meen, br...
Generel Diskussion
Oprettet:
28. sep 2012
Visninger:
608
*Kanin* H eller brystsele, hvilken farve og hvornår Hej:-) Nu skal vi snart hente vores nye dværgvædder, han er farven mørk brun siameser and white. Jeg vil gerne prøve ...
Off Topic
Oprettet:
16. sep 2012
Visninger:
811
Stadig bange for selen, eller? /KANIN/ God aften GG. Min ene kanin Sofus, han har været bange for selen i alt den tid jeg har haft ham. Vi begyndte at put...
Generel Diskussion
Oprettet:
15. sep 2012
Visninger:
755
start kaninsele hvornår? hej jeg har netop fået to kanin unger, og tænker nu på hvornår jeg må begynde at gå i sele med dem altså bare at føre ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. sep 2012
Visninger:
1.232
Sele & Springtræning Hej Alle. Jeg har endelig fået min dejlige nye prins hjem, og min lillebror og jeg håber at han med tide vil blive ...
Generel Diskussion
Oprettet:
2. sep 2012
Visninger:
915
hvordan lære man kanin at gå i sele? hej GG. Min han kanin Scooby Doo kan ikke lide at gå i sele, eller det virker det som, får når han er i selen prøver h...
Generel Diskussion
Oprettet:
26. aug 2012
Visninger:
3.242
Kanin sele HJÆLP! :( Hej jeg vil gerne have en skuldersele, til en kanin men jeg kan ikke finde andre steder en det er rabb-it.se, men det...
Generel Diskussion
Oprettet:
11. aug 2012
Visninger:
875
kanin - hvorfor er hun så sur, hyperaktiv ved ikke helt Heej Jeg har en ca 7 månedres kanin (pjuske) hun er begyndt og være meget efter mine hænder når jeg skal rette noge...
Generel Diskussion
Oprettet:
17. jul 2012
Visninger:
1.912
Min kanin vil ikke springe Hej. jeg har tænkt lidt over hvorfor min kanin ikke vil springe over spring. Min søster har lavet et spring ud af mæl...
Generel Diskussion
Oprettet:
10. jul 2012
Visninger:
373
Kanin sele! Hej, jeg har fået en bette kanin, og skal have en sele til den, men har et problem :). Den er godt nok 12 uger gammel, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2012
Visninger:
2.087
Kanin - Sele træning, i hvilken alder? Hvornår må man begynde at 'sele træne' med kaniner? Altså ligge en sele på dem, og gå lidt med dem i haven, selvfølgeli...
Generel Diskussion
Oprettet:
1. jul 2012
Visninger:
5.329
Flytning af kanin. Hej GG :-) Da jeg skal flytte her imorgen, og jo skal have min kanin med, vil jeg lige høre jer, hvordan i vil mene ...
Generel Diskussion
Oprettet:
28. jun 2012
Visninger:
2.004
Bestemt i Selen [Kanin] Min kanin har haft sele på 2-3 gange nu og jeg ved selvfølgelig godt at han skal vænne sig til den, men når han engang ...
Generel Diskussion
Oprettet:
27. jun 2012
Visninger:
411
Min kanin gnaver i mig Hej GG. Når jeg holder min kanin ligger hoveder ved min ene arm og bagdelen. Når jeg så ggår hen for at give den sel...
Generel Diskussion
Oprettet:
26. jun 2012
Visninger:
814
Hvad ville jeg kunne få for hende "Kanin" Ja tænkte hvis jeg skulle af med pjuske en dag af en eller anden grund hvad ville jeg så kunne få for hende? Ja der ...
Generel Diskussion
Oprettet:
4. jun 2012
Visninger:
606
Sele - stor kanin Kan man få en sele til en belgisk kæmpe/ fransk vædder kanin nogle steder?
Generel Diskussion
Oprettet:
3. jun 2012
Visninger:
1.548
Pænt goddag. :-) Hej Alle Som ny i denne gruppe synes jeg, jeg vil starte ud med lige at sige pænt goddag og introducere mig selv og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2012
Visninger:
1.587
2 spørgsmål:) Hej har lige to spørgsmål:) 1: Hvornår må man begynde at træne sele med sin kanin? alså hvor gammel skal den være:) 2...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. maj 2012
Visninger:
1.446
Bedste sele? Hejsa. Hvilken sele er den bedste sele til: -at springe med? - at gå med? - at lære sin kanin at gå i sele? Håber i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
644

Annonce