Forum kategorier

Gnaverens ve og vel

Gnaverens ve og vel

Medlemmer: 230
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Velkommen <b>Hej og velkommen til gruppen!</b> Da dette er en gruppe omhandlende et meget seriøst emne, vil gruppen blive hold...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2010
Visninger:
1.100
ADMIN: Update på reglerne - VIGTIGT! <b>Hej alle!</b> Det er vigtigt at al dette bliver læst, og da det omhandler reglerne, er det på eget ansvar at få det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2010
Visninger:
1.709
Orm? Hej :) i vinterferien købte jeg en hun-skinny-marsvin.. Siden da har hun tabt sig meget, men jeg ser hende både spise o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2010
Visninger:
575
har et problem håber jeg får svar hej alle medlemmer jeg har et marsvin og den har fået en fedt knude som dyrlægen ikke kan fjerne og der kommer hvidt ty...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2010
Visninger:
1.402
Øjenbetænneldse Hej Jeg har en kanin som har haft øjenbetændelse i et år. Vi har været til dyrelægen to gange hvor vi har fået dråber ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2010
Visninger:
496
Kunst-gødning Her kommer lige et kort og enkelt spørgsmål: Kan kaniner tåle kunstgødning?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2010
Visninger:
2.547
hvilken træsorter kan marsvin tåle?? hej vi er ved at lave udeanlæg og snakkede om hvilken træ sorter marsvin kan tåle, vi ved godt de ikke kan tåle grene f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2010
Visninger:
1.604
hvad er der galt med hende? Perle min hun kanin er blevet helt vildt underlig... Hun er begyndt at bygge rede i hendes bur men hun skal ikke have ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2010
Visninger:
429
Den perfekte Kur ??? Mit marsvin SKAL tage på men det gør han ikk vi gir ham alt mugeligt : Gras, Hø, Æble, Gulerødder, pærer, Melon, agurk,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2010
Visninger:
1.150
3 han-deguer sammen??? Hej :) jeg har en degu, og syns det er synd at han går alene.. Men jeg vil ikke have en hun, for så får de jo bare unge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2010
Visninger:
529
ADMIN: Off-topic er IKKE tilladt! <b>Hej alle!</b> Jeg vil endnu engang gerne minde alle gruppens medlemmer om, at det IKKE er tilladt at poste off-to...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2010
Visninger:
1.529
Rotte - Lungebetændelse Vores ene nye dreng har fået sig en omgang lungebetændelse som følge af stress ved sammenføringen med de to gamle. Dyr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2010
Visninger:
1.541
Kan man bade sin Kanin? Kan man bade sin kanin? og skal man så vaske den med kanin-shampo? er meget i tvivl jeg fik engang af vide at man Kun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. maj 2010
Visninger:
11.811
Hjææææælp??! Hej alle! :D Jeg håber i vil hjælpe mig med mit lille problem<33 Teddie, mit marsvin har en slags "skæl" i/på det ene...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2010
Visninger:
588
ilder Hej. Jeg prøver at finde ud af noget om ildere (fritte). 1. Hvor gamle bliver de? 2. Hvad spiser de?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jun 2010
Visninger:
810
HJÆÆÆLP Mit ene marsvin GUrli har noget hvid pels på maven og jeg har lige opdaget at en lille plet er blevet orange! Hvad kan ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
567
Feber? Hej. Er der nogle der ved, om man kan se/finde ud af, om en mus har feber eller ej? Og i så fald, hvordan gør man så d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jul 2010
Visninger:
424
hamster og græs? ja, jeg ville bare lige høre om hamstere kan tåle græs? (: jeg har nemlig en guldhamster som elsker at løbe rundt 'sto...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jul 2010
Visninger:
4.431
Rotte savler? Er dette normalt han er lidt over et år gamel? han viker rask nok, men har aldrig hørt om rotter der savler? :s på for...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jul 2010
Visninger:
489
mus hvad skal mus have af mad og pleje? er lidt intraseret i nogle hårløse mus nemlig :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jul 2010
Visninger:
365

Annonce