Forum kategorier

Kindposerne

Kindposerne

Medlemmer: 74
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Speedy (Fødselsdag) Nogle der vil kigge forbi min hamster Speedy der fylder 2 år i dag:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
291
Må man godt flytte med den?! Jeg har 3 bure nu. de to af dem er til hamstere og det 3 er så stort at det også kan bruges til marsvin. Har været ved ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jun 2010
Visninger:
1.543
for underholdningens skyld Hej Alle. Håber i kan hjælpe mig med et par spørgsmål. Jeg har lige psøvet at finde svar i nogle af de andre diskus...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jun 2010
Visninger:
437
Skal den til dyrelæge NU!!!!? Har lige set Enzo kravle runt inde i sit bur. først så det ud som om den bare havde munden fuld af mad, men kun i den e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jun 2010
Visninger:
417
alle jer hamster ejere! :) jer med hamster, har jeg lige nogen spørgsmål til ;) 1: hvor længe har i dem ude om dagen? 2: og når i har dem ude,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2010
Visninger:
570
Svømmende hamster?! Hey... Nu harj eg lige set ogle videoer med agillity på youtube, men endte med at se nogle videoer hvor nogle putter d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2010
Visninger:
707
Kanin navn. Hej gnavere :D vil i hjælpe med at finde et navn til min kommende nin? (: han hedder pt. Amazing Jumper (: og jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2010
Visninger:
444
håndparring hej. er i tvivl om man må håndparre hamstere? altså holde hunnen og så lade hannen? kh. Sofie
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
555
Tilsalg?! Hamster ting tilsalg!! -skriv hvis du er intra, og hvad du er intra i!! (HAR EN MASSE SAGER DER SKAL VÆK DA JEG IKKE...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jul 2010
Visninger:
764
Snack peber og hindbær marmelade Må jeg godt give mine to hastere hindbærmarmelade (bare på en fingerspids) Og snack peber???
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. aug 2010
Visninger:
451
hamsterens løbehjul hej mine to hamstere larmer rigtig meget om natten når¨de løber rundt i deres hjul ;S kan man godt tage hjulene fra d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
660
Hamster får "byld" på maven. Hej :D Min hamster har fået en slags 'byld' på maven helt henne ved .. numsen :) Hvad kan det være?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
1.516
må man bade sit hamster?? nogen siger man skal bade sit hamster for at holde den ren, andre siger den bliver syg og kan dø af det?? er lidt forvi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
10.624
Nu er han bordte :'( hej alle sammen. nu er mit elskede Gnaver væk han døde idag eller i morges og jeg er så tude færdig mit hjerte er kn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. okt 2010
Visninger:
950
nye hamster(hjælp) hejsa folkens :D jeg har fået nyt hamster ;D hun er en frisk pige osv. men hun er dsv. ikke tam og hun kan ikke lide...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. okt 2010
Visninger:
886
Mad (Hjælp) Apollo min hamster er en meget madglad hamster, hun får noget mad der hedder VitaKraft Menu Vital, men der er meget af ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. nov 2010
Visninger:
473
Navn:) hej :) Har i et godt navn til hende her?:) http://www.gnavergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8697 Har tænkt li...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2011
Visninger:
463
Godbidder!! Jeg er også ved at gøre mit lile ny kinesisk dvæghamster tam. Hun er håndtam som sådan, men vil gerne have hun kommer f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2011
Visninger:
538
kinesisk dværghamster hvor mange her ind har en kinesisk dværghamster?? Hvad betyder det vis ens dværghamster tisser i ens hånd :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2011
Visninger:
887
Stort sår/hudafskrabning ved bagben:'( Hej. Håber en eller flere af jer kan hjælpe mig. Jeg har de sidste to dage lagt mærke til min hamster enzo (1½-2å...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2011
Visninger:
1.790

Annonce