Forum kategorier

Kindposerne

Kindposerne

Medlemmer: 74
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Velkommen til Kindposerne!! Jeg syntes det er vildt fedt at der endelig kom et galleri/forum for os der er vilde med gnavere... :o) Men der mangl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. apr 2010
Visninger:
1.143
Tremmebur eller terrarie? Hvad bruger du til jeres hamster(e)? Mit første kæledyr var en guldhamster - den havde jeg i et stort fuglebur. En f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2010
Visninger:
3.649
Hamster-foder Hvilket foder bruger du til din(e) hamster? Der er jo flere forskellige blandinger på markedet - er der den store fo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. apr 2010
Visninger:
1.348
Billeder af jeres bure Jeg er (næsten) altid på udkig efter noget nyt til buret - et eller andet jeg kan gøre bedre... Har lavet et fotoalb...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2010
Visninger:
847
Unger Kan en hun hamster på et halv år og en han hamster på snart 2 år få unger?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2010
Visninger:
433
Søger en hamsterbold eller snor! Så skal der diskuteres! Hvad er jeres mening? Er det ok at "gå tur" med hamsteren i en snor? (der findes snore i dy...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2010
Visninger:
3.561
HAMSTER VAT & TOILET PAPIR (diskution) Jeg synes lige vi skal lave en lille diskusion om hvad i synes er bedst, hamster vat, toilet papir eller noget helt tre...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2010
Visninger:
9.864
Hjulets størrelse. Guldhamstrens hjul skal være 20 cm i diameter, ik? Hvad skal det egentligt være ved dværghamstere?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2010
Visninger:
610
Hvorfor Hvorfor Laver så maget du af det??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2010
Visninger:
1.061
Sorte dværghamster. Hej :) Jeg tænkte lidt på hvordan man får sorte dværghamster. Har ikke set det ret mange gange, det er da ikke en...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2010
Visninger:
1.686
Køb af hamster Når man køber hos private, kan man så ikke risikere indavl?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2010
Visninger:
5.737
Kan de... Hejsa.. ville lige høre om der var nogle af jer der vidste om hamstere kan lide kartofler og sådan nogle ting? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2010
Visninger:
806
Navn til dværghamster.. Nogen der har et godt navn til en dværghamster? Det skal være engelsk og betyde noget, så fx. ikke Buster som han lige...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. apr 2010
Visninger:
1.158
kender i til nogen ''lege''? :) ja, altså jeg har jo mit hamster ude løs på gulvet og har en bold den kan løbe/rulle rundt i, jeg sidder oss og 'nusser...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2010
Visninger:
1.021
kan i anbefale nogen gode bure? ja, over skriften siger sig selv :D jeg synes nemlig det bur jeg har er for lille da jeg har ret mange ting til den so...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. apr 2010
Visninger:
1.396
triks? jeg vil gerne lære mine hamster noge triks, men jeg ved bare ikk hvad man kan med så små dyr? har i nogle forslag? (:
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2010
Visninger:
385
kan de gå sammen? jeg har to hamstre der går i hvet deres bur, jeg har spurgt nogen om jeg kunne lukke dem sammen hvor nogen har sagt at ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2010
Visninger:
1.280
kan det bruges til bur? hejsa, nogen har deres hamster til og gå i en gennemsigtig plastik kasse, kan man det eller vil i mene det er dyreplage...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2010
Visninger:
953
Kender i noget mere Spændene Heij :-) Jeg har mit hamster fede og jeg kunne godt tænke mig at lave noget mere spændene med ham.. Jeg har ham self...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2010
Visninger:
653
Hamster-video! Har lige lavet en video med ungerne... De er 12 dage gamle og er flyttet over i akvariet så de bedre kan komme omkring...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. maj 2010
Visninger:
675

Annonce