Forum kategorier

For alle os som elsker vores gnavere.

For alle os som elsker vores gnavere.

Medlemmer: 241
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Hun mus med han mus. Kan man høre når han musen har været på hun musen? eller hvordan ved jeg der er sket noget...??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. sep 2010
Visninger:
976
Søger udfordringer !:D Søger udfordringer til Sundance " De skal værre fair, og beholder retten til at annullere " Hvis jeg ikke synes de er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. sep 2010
Visninger:
1.326
hanner - mus jeg skal snart havde fat på en han mus og så tænke jeg på om jeg skal havde en ven til ham også eller er det bedst at h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. sep 2010
Visninger:
475
billigt i maxi zoo Der billigt bure til Chinchilla, Degu, Hamster, Ilder, Mus, Rotte, Ørkenrotter og ting til hund & katte i maxi zoo i fr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. sep 2010
Visninger:
863
hvad for et dyr er bedst? Hvad for et dyr kan kan du bedst lide? fx. Kanin, hund, rotte, mus, kat, marsvin, hamster, hest,
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. sep 2010
Visninger:
1.371
Åben stald Hej Stald-Shanoon holder åben stald og loppe marked lørdag d.25 og søndag den 26 september fra kl.10-16 begge dage, hvo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. sep 2010
Visninger:
389
er du sød Er du ikke sød at give Bianca & Bruno en Bedømmelses. gir igen :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. sep 2010
Visninger:
626
dumt spørsmål om kanin Måske er det dumt spørsmål men jeg har tænkt på det så ville gerne have svar på det. Når man nu kan få nøgen rotter,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2010
Visninger:
1.354
kaniner + udenfor Jeg har lige fået et brugt kanin bur hjem hvor der er plads til to kaniner i. Så ville lige høre om hvornår jeg skal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2010
Visninger:
479
Hvad skal kaninen hedde(= for og gøre en lang histori kort, købt jeg en hun kanin som der så viste sig og være en han, men elsker ham alligvel og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. sep 2010
Visninger:
533
hvad bur er bedst til mus Hvad for et bur synes i der er bedst til mus og hvad bruger i selv da jeg skal have nyt imorgen så ville jeg vil høre j...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. aug 2010
Visninger:
628
hvorfor gør hun det Min mus Molly har sit hus nede under i sit bur og der inde er der wcparpir inde så de har noget at lig på men her for n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. aug 2010
Visninger:
1.264
mine nye mus søger Bedømmelser Jeg har købt to hun mus og de vil gerne have nogle Bedømmelser. Gir igen :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2010
Visninger:
746
kaniner er en rex kaniner for stor til min hollænder ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2010
Visninger:
290
Beddsteveninde problemer? Hej GG Folk.. Jeg har et virkeligt stort problem!! Jeg har selfølgelig en bedste veninde.. Men jeg føler hun svig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2010
Visninger:
1.046
Bedømmelse + gir igen. Giv i ikke en Bedømmelse til Brnuo og Bianca? Gir igen (:
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2010
Visninger:
312
3 etagers hamsterbur Nogle der har sådan et bur her hvis ja må du gerne skrive hvordan det er og om det er et godt bur. Da jeg gerne vil ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2010
Visninger:
1.021
Hvad race er mit hamster Jeg vil gerne vide hvad race mit hamster er da den gamle ejer siger at han ikke er et guldhamster så hvad er han så? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
1.002
Hamster og muk Kan hamster godt dø af at drik at en flask med muk i?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
334
hamsterhjul Kan et hamsterhjul godt være godt lille til guldhamster? For jeg har ikke set eller høre Will løbe i det?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
1.207

Annonce