{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Min morfar døde i nat.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley Ved godt at dette ikke rigtig er et forumindlæg, men har virkelig lige brug for at dele det med nogen.

Jeg har aldrig haft et særlig godt forhold til min morfar. Han har aldrig rigtig haft særlig meget med min mor at gøre efter hubn flyttede hjemmefra og han blev skildt fra min bedstemor, og han har altid gjort det ret tydeligt at vi børnebørn ikke var hans store interesse. For nogle år siden fik han en blodprop, væltede og var død i 17 minutter før han blev genoplivet. Derfor blev han hjerneskadet i den forstand at han kunne gå og tale, men havde svært ved at danne sætninger og anede ikke hvem vi var. Men det var tydeligt at se at han var glad, han grinede meget og fortalte meget. Så vi begyndte at se ham og hans kone mere, ihvertfald til fødselsdage og op til jul. Vi besøgte dem bla. i søndags hvor vi fik hjemmelavede æbleskiver og hyggede os.

I morges ved 10-tiden blev jeg så ringet op af min far midt i en time, at morfar desværre var død af en blodprop i nat. Vi vidste godt at det kunne ske igen, men alligevel er det bare vildt chokerende, for han var jo ikke syg som sådan. Jeg blev rigtig ked af det og blev nød til at tage hjem fra skole, ikke fordi at jeg kender ham særlig godt, men det rammer bare rigtig hårdt når en fra ens familie dør. Nu er min far og mor ude og se ham, jeg har lige hentet min lillesøster på seks fra børnehave. Vi har spist kage, og nu ser hun tegnefilm. Jeg har ikke fortalt hende noget, det overlader jeg til mine forældre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min morfar døde i nat..
Kommentér på:
Min morfar døde i nat..

Annonce