{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zebra mus!
  • #1   26. jun 2017 Det hører til i markedet..

• #2   26. jun 2017 Jeg tror ikke der kommer nogen respons fra Markedet. Desuden så er det her jo under Off Topic. - Det burde hedde Kaningalleri.#edit + Lidt aktivitet i det her døde forum ville da heller ikke gøre noget

• #3   26. jun 2017 Du kan blive så børnesur du vil... Det er en markedsting
    Kaningalleri kommer det ikke til at hedde. Der er du lige et par år for sent ude med brokkeriet (som de har fået RIGTIG meget af, ved at kalde det gnavergalleri og f.eks. tilllade pindsvin og ildere)

Nå, men eksotiske gnavere er ikke rigtig noget du finder her inde. Det er lidt op og ned med Zebramus. Jeg synes ikke jeg har set nogen til salg i et stykke tid efterhånden. Har du prøvet ved foreningen der har hjemmesiden aber.dk ? Eller måske hos dansk mus og gerbil (ved ikke om de også har eksotiske mus).

Ellers er der en gut som Kenneth Worm. Han har haft alle mulige eksotiske gnavere og plejer at have en ide om hvad der rør sig. Han er her fra Sjælland.

• BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #4   26. jun 2017 Det er ok, at du har postet dette i forummet, hvis du søger en opdrætter, som sælger zebra mus.
    Vedrørede debatten omkring hjemmesidens navn, så er det ikke noget, som bliver gjort noget ved.
    Desværre er her ikke så megen aktivitet, da de fleste søger råd i diverse Facebook grupper.

/ Hjælpe-administrator

• #5   27. jun 2017 han skriver tydeligt han søger dem

Kommentér på:
Zebra mus!

Annonce