{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

Elgiganten åbning i Hjørring :O Sygt {{forumTopicSubject}}

Ja elgiganten åbnede idag i hjørring så tog afsted så jeg var der kl 7 når de åbnede og kom til at stå i kø i 2timer.

Da vi kom ind var der kaos , fuldstændig kaos, der var ikke tid til at se butikken, man skulle hurtigt finde de ting man skulle have for der var allerede udsolgt af noget.

Fandt den ipod jeg skulle have og begik mig på jagt efter playsationen. Og der stod så en tilbage, tog den, MEN i det samme fik jeg stukket et eller andet i siden. FUuuuuuuck det gjorde ondt, vendte mig om og der stod en gammel dame med gang stativ og sveden trillende ned af panden.
Det var så hendes stok som jeg havde fået hugget i siden og hun tog playstationen og hev ud af mine arme.

Jeg er MÅLLØS, stod bare chokkeret med åben mund og ja. Nå men den sidste palle kom ind og jeg fik en.

Begav mig så mod køen for at betale ( 1/2time ) Hvor jeg pludselig ved Wii maskinerne bliver SPARKET!!!! over skinde benet og hun mumler noget om magen til at rave til sig, to maskiner , man skulle lade andre komme til.

SKULLE OVERHOVEDET IKKE HAVE EN WII, skulle blot forbi!!!

Nu er jeg så hjemme og er i total chok, udover hændelserne var der TOTAL mange mennesker og jeg er fuldstændig i chok, tror jeg begraver mig under dynen og sover i laaang tid smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elgiganten åbning i Hjørring :O Sygt
  • #1   15. nov 2010 Haha ^^ ei undskyld men sikke en ond gammel dame ! c;
    Slog hun dig bare lige med sin stok Ö
    OMG sige rjeg bare stakkels dig c:

-Håber at du kom helskindet ud.. (;

• #2   15. nov 2010 Og det er altid os andre som bliver beskyldt for at være de onde, men nogle pensionister/gamle mennesker er nu lige så meget med på "noderne"... Eller værre

• #3   15. nov 2010 ååååh jeg kender typen.. det er de samme 'svagelige' ældre, der kan løbe temmelig stærkt.. noget a la amerikansk fodbold mod målstregen - bare for at komme først ind i bussen og få deres 'stamplads'... selvom man står under 10 mennesker og det er det stop hvor bussen ender, sådan at den er HELT tom når dørene åbnes.
    De samme som brokker sig fordi ens billetbetalende hund 'fylder' på gulvet, så de ikke kan have deres mormortrillere fyldt med øl.

• #5   15. nov 2010 Jesus christ et kaos.. Du har jo nærmest været på mission, haha.

• #6   15. nov 2010 Haha omg! ;o
    Bare den måde du beskriver det på: <i>"... der stod en gammel dame med gang stativ og sveden trillende ned af panden.
    Det var så hendes stok som jeg havde fået hugget i siden og hun tog playstationen og hev ud af mine arme."</i> xD
    Men som I andre siger, det er også tit de ældre mennesker (;
    Og så brokker de sig over de uuuuunderligste ting! xD
    Var med bussen forleden dag, og der sidder en ældre mand og dame, og brokker sig over at folk ikke kan finde deres buskort frem, når de står og vente på bussen? xD
    Herre Gud! xD

- Men tænkte også lige - Hvad f*nden skal hende den gamle bruge en <b>playstation</b> til?! xD

• #7   15. nov 2010 hehe i kender nok den der replik med "I were in Vietnam" fra hollywood film , som hentyder til det barske oplevelser og erfaringer...

Nu kan du engang fortælle din barnebarn " I were in the Elgigant opening "..... 50 years ago.....never forget it...was year 2010...a cold november morning ...

• #8   15. nov 2010 Karamanli: Haha xD

• #9   15. nov 2010 Haha, genialt xD

• #10   15. nov 2010 haha, ginialt til både dig Karamanli S, men ikke mindst til *Stinne Leonora *- er du gal! smiley OMG. nice!! <3<3 men stakkels dig! xD

Kommentér på:
Elgiganten åbning i Hjørring :O Sygt

Annonce