Forrædere over Mobil! (Pas på) {{forumTopicSubject}}
Hejsa Alle på GG!
Min Far er blevet ringet op af et nummer her for et par dage siden.. Der sagde de at de var fra Falck og spurgte om min fars navn var det-det-det, om hans adresse var det-det-det, og han svarede ''Ja,'' fordi at det var helt rigtigt.
Men så begyndte de og ville ha' hans kontonr. osv.
-Han lagde på, og sys' da at det var noget underligt noget og han vidste jo godt at det var snyd.
Det skal lige siges at en af vores bekendte er hos Falck, og slog nummeret op i databasen. Det fandtes ikke. Hverken på DeGuleSider, hos Nummeroplysningen eller andet.
For ca. en time siden ringede de igen. De spurgte om det samme, og min far fortalte dem at deres nummer ikke var i Falck's database, og at han ville advare folk om 'ham'. Hans forklaring var bare: ''Jeg kommer heller ikke sådan Rigtigt fra Falck''.
Når fanden først kommer op i min far, så bliver han sur!! :b Han fik sagt til dem at de skulle bare komme, så ville de få med ham at bestille.
-Han (telefonmanden) sagde at han hed det samme til fornavn som min far, og at han var fra Holland.. tsk.
Min far sluttede med at lægge på og sige at de bare kunne komme. Han sagde at de ville ringe en anden gang
(Jeg synes at det var en smule 'forkert' handlet på min far's side, men på den anden side ville jeg have skældet dem ud som bare pokker. Så jeg ville have gjort det samme;) - Familiens temperament længe leve, hurra!)
Min Far og jeg diskutere om dette er en Politi'sag. Vi er lidt i tvivl om de ikke gider at 'gøre noget ved det.. Men vi tager det op alligevel.
Jeg ANER ikke om man må lægge nummeret herind for at advare andre, men har ladet vær' for gider ikk at ha' problemer med det..
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Jeg tror ikke politiet vil gøre noget..
Jeg har oplevet igennem længere tid at blive chikaneret og var hos politiet flere gange, men de gad ikke gøre noget..
"Det har vi ikke lige resourcer til" var deres svar.. Personligt tror jeg bare ikke de gad
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
Og det står jo en frit for at lægge på når sådan en ringer. Hvis politiet skal tage sig af alle den slags tilfælde med folk der svinder på den måde så kunne de ikke lave andet.
I min verden må folk tænke selv lidt også og passe på sig selv. Så undgår man meget lort på nettet og andre steder.
apr 2010
apr 2010
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
næh, forræder er måske ikke det rigtige ord.. Men så længe der er forståelse er eet jo fint nok.;)
apr 2010
Følger: 30 Følgere: 29 Gnavere: 5 Emner: 50 Svar: 211
jul 2010
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 2 Emner: 29 Svar: 153
Det kan godt være der ikke lige pt er noget at gøre ved det, men er det noget der er sket for flere med samme person, bliver det en større sag og derved dom hvis de finder frem til det...
jul 2010
Og ja politiet vælger da nok og optage en rapport og ligge den i bunken når det hurtigt viser sig at det ikke bare lige er at finde vedkommende.
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 2 Emner: 29 Svar: 153
Forrædere over Mobil! (Pas på)