fundet en snog unge! fundet en snog unge!
hey, som titlen siger har jeg fundet en snog unge! vil bare høre jer ad, om i har nogle tips til pasning da jeg er rimelig ny til det med slanger ved godt hvad de skal ha' og spise, men hvis man nu ikke har en varme lampe, kan man så godt stille en almindelig en lidt over? og skal den slukkes på et bestemt tidspunkt? andre tips vil jeg ofså meget gerne have. og vær' lige så venlige, IKKE at blive sure fordi jeg har fanget en slange der er fredet. det er vel ikke værre, end at have en snog fra dyrhandlen? (:
maj 2016
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
For jo, det er selvfølgelig værre - og ulovligt.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Og der findes ikke snoge i dyrehandlere
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Hvis du vil have en snog (Natrix natrix) kan de købes af opdrættere, hvor de ikke stammer fra vilde danske dyr.
Man må dog gerne fange og vise dyrene, feks har jeg haft et fag, hvor man havde indfanget en hunsnog, der blev fremvist, og efterfølgende sat ud igen. Man må også gerne indsamle frøæg og klække dem, men når de bliver til små frøer, skal de ud hvor man samlede æggene
Problemet med at tage den fra naturen er, at der ikke er ret mange tilbage, så hvis folk bare går og samler ind, så er der pludselig ingen tilbage
Og hvis du ikke er en troll, men faktisk har en snog, du ikke vil genudsætte, og som du intet ved om, så kan man bare melde dig til bazoom, som kan finde din IP, og kontakte de rette myndigheder, og sende dem hjem til dig. Du er 15, så du er gammel nok til at blive straffet for det
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
fundet en snog unge!