992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hannah S
Hannah S
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2

fundet en snog unge! fundet en snog unge!

hey, som titlen siger har jeg fundet en snog unge! vil bare høre jer ad, om i har nogle tips til pasning da jeg er rimelig ny til det med slanger smiley ved godt hvad de skal ha' og spise, men hvis man nu ikke har en varme lampe, kan man så godt stille en almindelig en lidt over? og skal den slukkes på et bestemt tidspunkt? andre tips vil jeg ofså meget gerne have. og vær' lige så venlige, IKKE at blive sure fordi jeg har fanget en slange der er fredet. det er vel ikke værre, end at have en snog fra dyrhandlen? (:

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fundet en snog unge!
  • Hannah S
    Hannah S Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2
    #2   12. sep 2016 har prøvet, ingen svar

• #3   12. sep 2016 Er på nippet til at sige "troll".

For jo, det er selvfølgelig værre - og ulovligt.

• #4   13. sep 2016 Ud med den igen... Snoge skal ikke passes.. De er klar til at leve så snart de kommer ud af ægget.

Og der findes ikke snoge i dyrehandlere

• #5   13. sep 2016 Alle padder og krybdyr er totalt fredet, og må hverken holdes eller aflives smiley
    Hvis du vil have en snog (Natrix natrix) kan de købes af opdrættere, hvor de ikke stammer fra vilde danske dyr.

Man må dog gerne fange og vise dyrene, feks har jeg haft et fag, hvor man havde indfanget en hunsnog, der blev fremvist, og efterfølgende sat ud igen. Man må også gerne indsamle frøæg og klække dem, men når de bliver til små frøer, skal de ud hvor man samlede æggene

Problemet med at tage den fra naturen er, at der ikke er ret mange tilbage, så hvis folk bare går og samler ind, så er der pludselig ingen tilbage smiley
    Og hvis du ikke er en troll, men faktisk har en snog, du ikke vil genudsætte, og som du intet ved om, så kan man bare melde dig til bazoom, som kan finde din IP, og kontakte de rette myndigheder, og sende dem hjem til dig. Du er 15, så du er gammel nok til at blive straffet for det smiley

• #6   13. sep 2016 Nå ja, mht hvad de spiser, så tager de frøer, tudser, små fisk, regnorm, og insekter. Når de er voksne taget de overvejende frøer og tudser. Det skal nok blive sjovt at give den mad, når dens mad også er fredet, og du derfor ikke må fodre med det...

Kommentér på:
fundet en snog unge!

Annonce